Mannen met sieraden

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 22:37

Gouden ketting? mwah, als ie onder z'n tshirt zit...
Oorbel? eh, nee...
Zegelring? doe maar niet...m'n stiefvader heeft er ook een, en om ook maar enige gelijkenis met hem te vertonen, is niet zo best Schijnheilig
Een trouwring? Tja, tuurlijk het hoort zo,maar ik vind zelfs dat niet altijd mooi staan..

Was er nog meer?

O ja, een horloge... Tja, ik ken alleen maar jongens met een bliep horloge, of met een mobiel..
Ik ga voor de mobiel... Knipoog

Groetjes Nienke

Please don't upset me. I'm running out of places to hide the bodies
Fjordenwereld



Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-02 22:56

Nathalie schreef:
Daar houd ik dus juist van..
Oorbel.. Ketting.. armband mag zelfs ook! Vind alles goed. Kwijl
Vind kralenkettingen altijd wel gaaf bij jongens maar gouden kettingen ook wel. Maar geen zilver bij jongens. Misselijk Oorbelletje vind ik ook altijd gaaf liefst nog 1 boven in t oor wenkbrouwpiercing mag ook wel bij sommige Kwijl en nog een lekkere tepelpiercing haha! Cool


Tjee, ben ik ff blij dat ik het vriendje van Nathalie niet ben, je zou al dat goud maar moeten dragen.... Tong uitsteken Knipoog

Please don't upset me. I'm running out of places to hide the bodies
Fjordenwereld

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 10:47

dione schreef:
Het allerergst is nog z'on felgekleurd blousje met de knoopje tot boven aan toe dicht en DAN een gouden ket eroverheen bbbrrr Misselijk


Aaahhh! hou op zeg, alsjeblieft, lig bijna onder m'n bureau van het lachen, ik kende nl zo iemand, als ik eraan denk... *LOL*

Please don't upset me. I'm running out of places to hide the bodies
Fjordenwereld


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Butterfly, chocky84, desireeee_x, Eapy, fleurtjeuh, Googlebot, Kim1300, Liselot, Loretta, Love_Rosie, Malissaa1, Mrskiwi, purny, verootjoo, xrobbiee, xSannee en 59 bezoekers