niet bij een ander kunnen slapen!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ringo_Star

Berichten: 557
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Rijssen

niet bij een ander kunnen slapen!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 18:48

Hoi,

Ik kan niet bij iemand anders slapen... Scheve mond Verdrietig
Hoe zou ik dat aan moeten pakken? Scheve mond

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 18:50

Waarom niet? Heimwee of omdat het altijd te gezellig is Knipoog

Nienke

Berichten: 3205
Geregistreerd: 01-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 18:50

Wat is precies de reden dat je dat niet kan? Heb je heimwee? Vind je het een eng idee?

Alocasia

Berichten: 1568
Geregistreerd: 10-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 18:50

Hoezo kan je niet bij iemand anders slapen?
Wil je niet, mag je niet of kán je op de een of andere manier niet?
En gaat het om bij jongens of bij meisjes slapen of nog iets anders?
Als je iets mer verteld is het makkelijker om je te helpen Lachen

Megan_
Berichten: 6725
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 18:50

Vonnie84 schreef:
Waarom niet? Heimwee of omdat het altijd te gezellig is Knipoog


whahahaa! Denk eerder heimwee..

Ringo_Star

Berichten: 557
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Rijssen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-04 19:01

Just_Me schreef:
Hoezo kan je niet bij iemand anders slapen?
Wil je niet, mag je niet of kán je op de een of andere manier niet?
En gaat het om bij jongens of bij meisjes slapen of nog iets anders?
Als je iets mer verteld is het makkelijker om je te helpen Lachen



Ik kan gewoon niet bij een vriend(in) slapen...
Ik heb Heimwee.. ik moet ook nog op kamp in de eerste. Huilen
Ik denk dan altijd dat er iets thuis gebruirt bijv: dat er brand is enzo..
Dus dan kan ik niet slape.. Verward

Nienke

Berichten: 3205
Geregistreerd: 01-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:02

Heb je een mobieltje? Dan kan je misschien afspreken met je ouders dat je een paar keer naar huis belt om te vragen of alles goed is? Je kan misschien de eerste keer naar een goede vriendin gaan, dan vertel je haar en je ouders gewoon eerlijk dat je last hebt van heimwee, dan kunnen ze je ermee helpen!

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:04

heb ik mijn hele leven al last van, ik slaap ook als het even kan altijd thuis!

ik kan overigens ook slecht slapen als ik een logé heb, als er iemand anders in m'n huis is dus.....

Ik ben dan ook verstokt vrijgezel Haha!

Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:09

Bekend probleem!

Wat doe je er aan? Ik ben er overheen gegroeid, maar anders had ik er ook niets aan kunnen doen... Altijd heimwee, ook op vakantie, ook als mijn oudrs erbij waren...

Ik had een speciale cd om rustig te worden (concnetreren om ademen, ontspannen blabla - het heete De Droom). En pillen (vadisper nacht). Dat hielp niet echt, uiteindelijk viel ik huilend in slaap vaak, maar ja, leuk is anders...

Ik raakte al in paniek bij het idee, als het licht uit ging bv of als het opeens even stil werd...

ShadowFax
Berichten: 2334
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:09

Dit heb ik ook heel erg lang gehad.... vroeger ging ik gewoon nooit bij een ander slapen, omdat ik dat niet "wilde". Tot op de dag van vandaag weet ik ook niet wat mij tegenhield.
Soms ging ik wel eens bij een vriendinnetje slapen.... dan ging het een aantal dagen goed en dan ineens wilde ik naar huis. Later toen we met school op kamp gingen (je wil niet weten hoe erg ik daar tegenop zag!) moest ik s'nachts honderdduizend keer naar de wc om te plassen...
echt super vervelend. (we sliepen ook met meerdere op een kamer.... en als je dan de rest "hoort" slapen en jij ligt nog wakker.... oh, dat is ZOOOO vervelend!)
Gelukkig hebben mijn ouders mij wel altijd begrepen en mij nooit gedwongen om bv. op ponykamp te gaan... achteraf gezien denk ik dat het toch wel eens goed was geweest als ze hadden gezegd "en nu ga je op kamp voor een week".... aan de andere kant, als een kind er zoo tegenop ziet... wat doe je zo'n kind dan aan!

Misschien helpt het als je een soort "kalmeringsmiddel" inneemt... ik weet het, 't klinkt heel resoluut en "ziekelijk".... maar misschien dat het helpt?!!

Saskia008

Berichten: 1735
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:10

vroeger toen ik nog klein was Bloos kon ik ook niet slapen bij anderen omdat ik vreselijke heimwee had....

nu val ik overal lekker in slaap, en slaap ik erg lekker! *LOL*

ShadowFax
Berichten: 2334
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:13

smurf schreef:
heb ik mijn hele leven al last van, ik slaap ook als het even kan altijd thuis!

ik kan overigens ook slecht slapen als ik een logé heb, als er iemand anders in m'n huis is dus.....

Ik ben dan ook verstokt vrijgezel Haha!


Heel bekend.... soms dan blijven er wel eens vriendinnetjes slapen ivm. school en dan slaap ik werkelijk vreselijk slecht... ik zie er dan ook echt tegenop om naar bed te gaan....
Ik heb al 4 jaar een vriendje.... maar bij hem slaap ik als een roosje... begrijpelijk hoor... als je van iemand houdt, maakt het echt niet uit of je in je eigen bed of in z'n bed ligt... tukken samen doe je overal Knipoog
Helaas heeft het dus niet echt geholpen wat betreft het slaap-probleem...

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 19:20

Ook bij mijn exen sliep ik erg slecht.....

ik zit in het onderwijs en daar gaan ze tegenwoordig vaak op werkweek, ik heb ooit vast laten leggen dat ik nooit mee hoef, komt er weer een nieuwe manager, moet ik dat hele gevecht weer gaan voeren Boos!

ShadowFax
Berichten: 2334
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:37

smurf schreef:
Ook bij mijn exen sliep ik erg slecht.....

ik zit in het onderwijs en daar gaan ze tegenwoordig vaak op werkweek, ik heb ooit vast laten leggen dat ik nooit mee hoef, komt er weer een nieuwe manager, moet ik dat hele gevecht weer gaan voeren Boos!


Oh, das echt minder... ik HAAT het ook echt om het aan iemand te vertellen... vind het al knap dat ik hier mijn verhaal doe... hoop maar nooit dat ik jullie tegen kom... "oh, kijk, daar heb je die shadowfax... die kan niet bij iemand anders slapen.... haar nodigen we dus NOOIT uit voor een boktkamp"... HAHAHAH

chillse

Berichten: 1198
Geregistreerd: 27-08-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:49

Een paar jaar terug kon ik het absoluut niet. Als ik bij vriendinnen sliep moesten mijn ouders mij altijd 's avonds komen halen. Zelfs bij een 'penvriendin' in zwammerdam (ja hoe verzin je zo een plaats) bij alphen aan de rijn, moesten mijn ouders vanuit IJmuiden mij komen ophalen Scheve mond
Langzamerhand ben ik erover heengegroeid, maar nog steeds is het moeilijk. In de praktijk kwam dat vooral omdat ik in die tijd al veel uitging, en dus gewoon wat dronk, zodat ik snel sliep. (áls we gingen slapen). Met vakanties moest mijn kussen mee, en kon ik dagen niet naar de wc en normaal eten door vakantie. Langzamerhand ben ik erover heen aan het groeien, al is het gevoel er soms nog steeds. Ik hoop voor je dat jij er ook eens overheen groeit! probeer aan andere dingen te denken, al weet ik dat het heel moeilijk is als je probeert te slapen!

Morrie

Berichten: 22308
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 20:53

dat eroverheen groeien kan héél lang duren hoor *om de pret te drukken*..... ik ben al 46.... Haha!

Koortje
Berichten: 5346
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: Rooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:44

Poeh, tell me something! Bloos

Vroeger had ik er echt altijd last van, ook bij bekenden en familie! Zelfs als ik overdag bij een vriendinnetje ging spelen wilde ik al naar huis, naar mamaaaa toe Huilen Bloos
Ik weet ook nog dat ik bij mijn oma moest logeren. Had al een foto van mn papa mee, en een shirt van mn moeder, en ik kon echt onmogelijk slapen. Mn oma hoorde me maar huilen, en heeft toen tenslotte mn ouders maar gebeld die dachten even een avondje uit te kunnen...

Gelukkig is het nu over! Haha!

RelarDevi
Berichten: 26954
Geregistreerd: 23-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 21:49

Tja, ik heb er absoluut nooit last van.. (daarom is het op internaat geweldig Schijnheilig ) Maar ik heb wel vriendinnen die het hadden, was heel erg l*llig voor hen maar ook voor mij Scheve mond Maar ze zijn eroverheen gegroeid. Wat bij hen wel hielp was de hele avond heel erg gezellige dingen doen. En toen vielen ze gewoon van moeiheid in slaap bij mij Haha!

Pinootje

Berichten: 1595
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: achter 'n en in A.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 13:13

Ja, gewoon zorgen dat ze niet aan heimwee moeten denken ofzow...

Faelivrin

Berichten: 15454
Geregistreerd: 03-02-04
Woonplaats: Rijnsburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 15:48

ik heb hetzelfde probleem, maar neem van mij aan, als je eenmaal bij diegene bent en het gezellig hebt, dan vergeet je het.. en ooit zal je toch eens moeten gaan slapen, dan wordt je zo moe Tong uitsteken ach ja, gewoon er niet aan denken en gewoon gaan, heb ik ook gedaan dit jaar, op kamp naar Parijs ( zit in de derde ondanks ik 14 ben Tong uitsteken )

Succes !!

Kath_

Berichten: 1909
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 19:22

Koortje schreef:
Poeh, tell me something! Bloos

Vroeger had ik er echt altijd last van, ook bij bekenden en familie! Zelfs als ik overdag bij een vriendinnetje ging spelen wilde ik al naar huis, naar mamaaaa toe Huilen Bloos
Ik weet ook nog dat ik bij mijn oma moest logeren. Had al een foto van mn papa mee, en een shirt van mn moeder, en ik kon echt onmogelijk slapen. Mn oma hoorde me maar huilen, en heeft toen tenslotte mn ouders maar gebeld die dachten even een avondje uit te kunnen...

Gelukkig is het nu over! Haha!


Heb precies hetzelfde, het is niet het ergens anders slapen maar het weg zijn bij mama Knipoog Dan ging zij weg, en dan paste de buurvrouw op me.. Heb de gehele tijd dat ze weg was gekrijst, zodat je sochtends geen stem meer over had Bloos! Schijnheilig Dus uiteindelijk is me ma daarmee gestopt. Mja en als ze dan een avondje naar de buren wou, kan je na gaan nog geen 10 meter lopen.. vond ik ook vreselijk Clown Had een keer zo hard gekrijst dat iemand mij op straat had gehoord, en die is toen mun ma gaan halen Bloos *LOL*
En als ik dus bij iemand anders sliep, kon ik ook niet slapen enso en was ik al om 6 uur wakker. En ja wat doe je hiermee toch bij iemand gaan slapen, en als je in bed ligt denken dat je uiteindelijk toch wel in slaap valt, en niet in de stress schieten want dat werkt echt niet. Dat deed ik wel altijd, vooral in de zomer, kon dan niet slapen door de hitte en omdat het nog ligt was enso, en schoot dan helemaal in de stress omdat ik bvang was dat ik dan de volgende ochtend veel te moe was Clown
Maargoed heb heel lang last gehad van al die dingen, en ben er nu al 2 jaar overheen Schijnheilig Kan je nagaan dak op me 13e het nog erg vond als me ma naar de buren ging Clown Haha!

Mja heel verhaal weer.. Tong uitsteken

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 19:25

Vonnie84 schreef:
Waarom niet? Heimwee of omdat het altijd te gezellig is Knipoog

Daarom ik niet Knipoog

verootjoo
Berichten: 35639
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 21:10

ik kan alleen bij iemand anders slapen als ik mn eigen kussen en/ of deken heb. Daar zit mijn eigen geur aan Bloos Ik vind het dan ook vreselijk als er anderen op mn bed gaan zitten.

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-04 21:45

Ik kan nooit in een ander bed slapen en ook niet als er een vriendin bij mij slaapt. Ik ben 's nachts ook onwijs snel wakker...
Ik baal er echt van, maakt niet uit hoe laat we gaan slapen maar om 6 uur ben ik klaar wakker! Waarom? Ik zou het echt niet weten, het maakt niet uit of ik me eigen deken oid. meeneem...