heeelp,moet ik weer naar school????

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 14:43

Heeft dit niet te maken met het onderwerp wat een tijdje geleden is opgezet?

Dat schoolverlaters die een uitkering ontvangen omdat ze geen werk kunnen vinden terug naar school moeten (ipv op hun kont te zitten) zolang ze een uitkering ontvangen?

Zodat je dus inderdaad meer certificaten krijgt en een betere positie in de arbeidsmarkt zult krijgen...

(volgens mij zoiets als Marjolein omschreef)

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:


Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-04 15:20

Laura schreef:
Denk je dat alle bokkers hier hun opleiding reuze interessant vinden of allemaal geweldig kunnen leren? Maar ze willen wél iets bereiken.


Ben ik het helemaal mee eens!

Ik heb ook niet voor m'n lol op school gezeten, en het ging bij mij best moeizaam (ook omdat ik eigenlijk niet wou). Maar ik heb een vervolg opleiding gedaan, en ik heb 'm ook nog gehaald

Ik heb zelfs daarna nog een avond opleiding gedaan voor Office Management welke ik nu ook in m'n zak heb...

Dit is gewoon een kwestie van doorzettings vermogen, en afmaken waar je aan begint.

Het is makkelijker om te zeggen 'ik kan het niet' en op je kont te blijven zitten, dan om eerst te proberen of je het WEL kan.

<3 Trotse mamma van Damian Jeremy en Noëlia <3 , geboren 11 juni 2010 & 2 oktober 2013 :+:
Quincy - Malibu Sundance - A Sundance Sorpreza :+:

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Antonius, BlackClaw, cinniz123, ComscoreBot, EmptyWords, Fly_high, hagelslag, ImLucky, jitskenienke, julie0307, Lau, Lau07, Letje01, maaikemuis, Muiz, pol013, Purkii, ReadTheRulez, Rosalie_91, saphire, Snippergroen, Speirs, Unicorn79, xLeoniee, YandexBot, ynskek en 181 bezoekers