ballenactie 7up

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

ballenactie 7up

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 15:00

Bij 7up kon je sparen voor een grappige bal. Met 6 punten (1 punt per fles) kon je bij de Free Recordshop een bal afhalen.
Vandaag dus eindelijk met mijn 6 punten naar die shop toe... zijn de ballen op. Al weken in alle fillialen en er komen ook geen nieuwe. Extreme duivel

Maar ze hadden een alternatief ---> een oerlelijk glas met een oerlelijke voetballer erop, in een Xena pakje (***KOTSSMILEY*** Ziek ). Ik haat voetbal, en ik op zo'n glas zit ik dus ook niet te wachten. Maar iets anders kon ik niet meer krijgen. Mijn collega's vinden het glas ook oerlelijk Nagelbijten / Gniffelen . Ik heb nog een mailtje naar 7up gestuurd om te vragen of er geen mogelijkheid was om nog zo'n bal te bemachtigen, maar dat was er niet. Huilen

Wel maf, want op de flessen staat al die weken lang ook niks vermeld over die lelijke glazen, en nog steeds wel over die ballen. Verward Eens kijken aan wie ik dat glas kan slijten. Ik ken in mijn omgeving ook niemand die dat mooi gaat vinden. Boos!


Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-04 22:12

Spaar ze alle 6 staat erop. Ik heb al aan een paar mensen gevraagd of ze het ding willen hebben, maar niemand wil Huilen Ben bang dat het de prullenbak wordt. Haha!

Je zou bijna denken dat ze het express hebben gedaan. De actie loopt nog tot 7 augustus, en dan is het raar dat die ballen al wekenlang op zijn. En dat die stomme glazen er wel nog zat van zijn... Verward

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __sanne, _Sun, Amazonbot, Anoukjuuuhh, gigil, GoogleAdsense, Noor, ogidni, OmgiliBot, stella92, TessaxQuincy, Venthe, YandexBot en 190 bezoekers