Vróuwen... onderlinge haat en nijd...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-04 23:13

herken dit wel een beetje vanuit mijn vrijgezellen-periode. Het is jou zelfverzekerde verschijning versus de onzekerheden van anderen. Ja....en dat moet toch ergens op verhaald (of -t Verward ) worden.
En soms nog heb ik er last van bij de ex-lagere school van mijn kinderen. Ik ben nu eenmaal niet de ietwat uigezakte moeder met permanent of "makkelijk" kort geknipt haar en ben nog steeds zelfverzekerd en dat valt niet altijd goed dus klept men graag over je (in feite zijn ze hun eigen onzekerheden aan het wegpraten).
Ik vind je stukje trouwens super geschreven OK dan!



djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 12:36

Shiloh schreef:
Laura ik heb je maar 1 ding te vertellen Tong uitsteken

Je schrijft geweldig, humoristisch en hebt ook nog iets te vertellen....

ECHT WAAR, SCHRIJF EEN BOEK Knipoog je zult het goed doen....



zeg ik.......gamma

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 22:49

Pipo schreef:
Volgens mij ga je gewoon met verschrikkelijk raar en ordinair volk om Laura.


deze vat ik niet Verward

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 23:06

SuperPepeijn schreef:
my thoughts exactly, tenzij de verhalen "nogal uitvergroot zijn wat betreft bepaalde aspecten".



zegt ze......gamma!!!

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 23:26

Laura schreef:
Wow, hallo Russel Crowe *LOL*
Heb ik hier met een heer of met een dame te maken? Knipoog

Ik ben het me zeker bewust alleen heb je een significant detail fout, de heer in kwestie was niet samen met een andere vrouw, het ging om een feestje waar iedereen 'loslopend' naar toe kwam.

Verder interpreteer je mijn woorden verkeerd, er was geen sprake van een bewuste flirt om hem uit te lokken.


tussen lezen en lezen zit verschil Haha!

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 23:33

Laura schreef:
Hihi, dit is nog niks; ik heb ooit eens een topic gestart met de stelling dat mannen geintimideerd waren door een intelligente vrouw waarna alle mannen over mij vielen en me arrogant vonden - ik achtte de stelling vervolgens bewezen Pling

Maar dames, Bloos! dank.
Ik zal mijn boek aan jullie opdragen *proest* Haha!



dan wil ik van de EERSTE druk een getekend exemplaar Haha! Haha!

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-04 23:43

Laura schreef:
Hihi, dit is nog niks; ik heb ooit eens een topic gestart met de stelling dat mannen geintimideerd waren door een intelligente vrouw waarna alle mannen over mij vielen en me arrogant vonden - ik achtte de stelling vervolgens bewezen Pling



Oh vandaar SP zijn reacties......je wrijft met "jouw arrogantie" weer wat zout in een oude maar kennelijk nog altijd zere wond

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 00:10

SuperPepeijn schreef:
aangezien ik zo'n topic niet herinner trek je een foute conclusie. Lachen

een intelligente dame zou zich ook afvragen wat de beweegreden is om uberhaupt met zo'n stelling te komen.


Geweldig toch .... maar dat had niet zo zeer met intelligentie te maken danwel eerder met haar bevindingen en wilde deze bevestigd zien en da's haar gelukt --> en dat vind ik heel brilliant
Knipoog

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 00:25

SuperPepeijn schreef:
een voortdurende zoektocht naar bevestiging klinkt als onzeker to me. Lachen


ach....de wens is de vader van de gedachte en in de "klinkt als"-spelletjes zijn de eerst geroepen antwoorden c.q. gedachten altijd fout
Haha!

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 11:42

SuperPepeijn schreef:
jij zou helderziend moeten worden laura. zeggen dat iets gebeurt NADAT het is gebeurd Knipoog


En met de quote hieronder bevestig jij haar vooruitziende blik. Laura plaatste nl. die opmerking na jou 1ste berichtje maar VOOR de vele die daarna nog zouden volgen van jou.
Voor wat betreft het uniek zijn van jou en dat als complimenteus op te vatten......da's een kwestie hoe je het leest Haha! Haha!

*********************************


Geplaatst: 12-07-04 10:56 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

dank je voor het compliment mij uniek te noemen laura, dat doet me goed.

maar je veronderstelling dat ik mijn gelijk wil halen is niet juist, het enige wat ik wil is jullie lekker op de kast jagen (tijdverdrijf voor als je even een paar minuutjes ergens op moet wachten) en aangezien het topic nu 4 pagina's lang is en je ook elke keer weer reageert, lukt dat aardig

*********************************************8

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 12:42

hee SP......geen reactie op mijn laatste bericht Haha! ? Of heb ik je UPG Haha! Haha!

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 14:17

jeanie schreef:
De opmerking dat vrouwen zich idioot kunnen gedragen blijkt hier wel;
Hiermee doel ik op de reacties naar SP. Verward


Hoop dat je toch niet doelt op ALLE Schijnheilig reacties richting SP.......een aantal zijn nl. met een vette knipoog hoor en zijn antwoorden worden ook als dusdanig geinterpreteerd Haha! Haha!

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-04 17:41

Heeeeeeeeeeee SP.....nog steeds geen antwoord op mijn UPG vraag Haha! Haha! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Danielleeee_, Gwenvd, IASCrawler, Jeska2, marleen_88, Nanaatjee, Nathachou, ogidni, Toushie, Valentinotje, WildDreams, xAnthea en 160 bezoekers