Wat is een aft?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

petraaken

Berichten: 44187
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 10:18

aften zijn ontstekingen in de mond en kunnen komen door vermoeidheid, verminderde weerstand of inderdaad door op je tong of wang te bijten. Er onlangs ook weer eentje gehad gelukkig op een plaats waar ik er geen last van had bij het eten. Hij was ook niet zo groot. De vorige was echt gigantisch groot en zat op een meer dan vervelende plaats. Net bij mijn achterste kiezen. Heb een week geleefd op soep, yoghurt en kwark. vast voedsel kon ik niet eten. was wel een goede vermageringskuur. Haha!


petraaken

Berichten: 44187
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-04 10:47

Pyralvex is bij mijn weten het enige middel ertegen. Bestaan er eigenlijk nog andere middels daartegen?

petraaken

Berichten: 44187
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-04 10:15

PeruaansePas schreef:
Wat ook helpt is enkele dagen poetsen met een tandpasta zonder fluor (Fluor verergert aften/voorkomt genezing). Tip van dokter en tandarts. Wel ff zoeken naar tandpasta zonder fluor maar bestaat wel Haha!


Dat heb ik nog nooit gehoord. Wat doet Fluor dan dat Aften hierdoor sneller uitkomen?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aalmel, Boheme, goldith, GoogleAdsense, ingvdh, Jessica_1998, lovemyhorse1, meintje, Rijsa, Rooss_24, Shetje14, Vagabondo en 83 bezoekers