borst vergroting

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 13:37

Borsten kunnen doorgroeien tot midden 20 qua leeftijd. Persoonlijk vind ik een A cupje en een B cupje een hele mooie maat.
Maar... de ene A cup is de andere niet. 85A is best groot, terwijl 70A niet zo groot is.
Hou ook 1 ding in gedachten; als je een borstvergroting wilt, dan kunnen die protheses niet eeuwig blijven zitten. Ze moeten ongeveer om de 10 of 15 jaar verwisseld worden. Dat moet je ook zelf betalen. En volgens mij is het niet echt goedkoop.


Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:06

Dioxide schreef:
+:)+ Tenzij het psychische redenen heeft wordt een borstvergroting/-verkleining niet vergoed (voor zover mijn verzekeringskennis rijkt).


Om psychische redenen wordt het niet vergoed. Dat was voor een aantal jaren terug nog wel zo. Het wordt alleen vergoed bij een cupverschil van minstens 2 maten ofzo, of indien je een lichamelijke afwijking hebt waardoor er geen groei is ontstaan.
En dat van die pindakaas, dat is grote onzin Verward
Nog 1 tip; zorg dat je snel in de overgang komt... dan worden ze wel groter. Haha!

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:12

Dat ook Malibu. Maar ze worden tevens 1 of meerdere cupmaten groter.

Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 15:25

65C bestaat wel, maar er is zeer moeilijk aan te komen. In de Aziatische landen zijn er veel, meer vrouwen met zo'n omvang. Maar 70 is ook al zeer lastigv in Nederland.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Athena1982, ComscoreBot, GoogleAdsense, Googlebot, Marleen_L, saariewaarie, YandexBot en 188 bezoekers