Leesvoer voor Bokkers!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Leesvoer voor Bokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 10:15

Ik ben nu een boek aan het lezen, Schaduw Spel, en ik heb nog niet eens een kwart gelezen, maar vindt het nu al een geweldig boek
Tot zover kan ik m iedereen aanraden!
Wat mij trouwens ook wel leuk leek is dat iedereen die een goed boek heeft gelezen het in dit topic neerzet. Want er zijn natuurlijk duizenden, millioenen boeken over de hele wereld en het kost soms nogal wat tijd voor je weer een leuk boek hebt gevonden. En als je dan tips van bokkers krijgt, kun je wat gerichter gaan zoeken!

Schaduw Spel is een literaire thriller.
Samenvatting:
Isa DeWitt is niet verbaasd wanneer haar nicht Alette haar 's avonds laat opbelt met een verzoek om hulp. Tot ze de volgende dag ontdekt dat Alette al twee dagen dood is. Ze heeft drie enveloppen nagelaten waarin gedetailleerde instructies zitten. Deze moet Isa volgen om zo de financiele ondergang van Alettes ex-echtgenoot te veroorzaken.
Met tegenzin voert Isa het plan van haar nicht uit. Hoe meer ze in het verleden van Alette en Justin duikt, hoe gevaarlijker het voor haar wordt. Ze weet nog niet dat haar nicht om het leven gebracht is. En de moordenaar schuwt geen enkel middel om Isa het zwijgen op te leggen...


Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 11:08

Door Natasha Mostert
Enne Harry Potter, ik ben nu toe aan deel 4 Knipoog Maar ik rek t allemaal een beetje zodat ik er langer plezier van heb Knipoog


Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-04 11:11

Ja het is echt een spannend boek Knipoog Ik kon m niet in 1 keer uitlezen, al is dat bij mij wel altijd gewoonte, dat ik MOET weten hoe het afloopt en dan kan ik niet snel genoeg lezen Tong uitsteken
Maar ik had nog geen tijd het helemaal uit te lezen, vanavond ga k m uitlezen Knipoog (als t niet te laat word Tong uitsteken want moet morgen om 7 uur 's ochtends al weer weg om mee te groomen naar een wedstrijd)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3timesmom, BounceBabe, carineken, Emmaa_92, GoogleAdsense, HELder, IASCrawler, Keizerinnnn, Letje01, lotte_dl, M1994, Malle_meid, MeesMo, Oza04, Steppe, TessaxQuincy, Tomboy0, WendyKtH en 56 bezoekers