Epileren.....brr

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Epileren.....brr

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-04 22:15

Gisteren dus maar eens mijn benen onderhanden genomen. Het is even doorzetten *tanden op elkaar* maar dat gaat het wel. (denk steeds, waarom doe ik dit) Vooral aan de onderkant van mijn been. Maar er blijven nog allerlei haartjes zitten. Dus kan ik nog een keer aan de slag.

De laatste keren heb ik gewoon geschoren. Maar dit duurt even wat langer maar dan ben ik er ook minstens drie weken vanaf. En dat is toch ook wel prettig.

Charlotte

Berichten: 2720
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:18

Ik heb van de week eens zo'n epilady geprobeerd ( wellis waar op mn armen, want mn benen waren 's ochtends nog geschoren Knipoog ) en damn! Dat is echt een irritant gevoel zeg

Ik wil eigelijk nog iets nuttigs doen voor mn vakantie, maar ik denk dat ik dan toch aan de epilady of hars moet..

black_kelpie

Berichten: 7815
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:20

ben sinds kort begonnen met die veet-creme ipv scheren, maar dat is het ook niet helemaal, t is net niet allemaal weg

dus nog ff verder zoeken naar het ideale onthaarsysteem. was ofzo lijkt me wel wat maar dat lijkt me zo verschrikkelijk pijnlijk Bloos!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:24

Ik heb er geen profeit van. Ook harsen niet. Het groeit ontzettend snel terug. Het maakt niet uit wat ik doe, terug komen doet het binnen een kleine week toch wel...

Zou handig zijn als het eeuwig weg bleef he Tong uitsteken

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:25

Als ik iets nooit van mijn leven meer doe is het mijn benen epileren. Tjonge, wat doet dat pijn Lips are sealed . Ik knoop nog bijna liever vlechtjes in mijn beenhaartjes dan dat ik me nog een keer zo martel Clown . Gelukkig werkt regelmatig het scheermes er overheen halen met wat olie ook best redelijk Lachen .

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:26

Nagelbijten / Gniffelen Ik moest eigenlijk ook weer, maar was te lui en heb m'n benen gisteren toch maar weer met scheermesje onthaart Boos! Als ik nou even de tijd had genomen was ik er weer even af geweest. Dit weekend dus maar weer pijnlijden. Het is inderdaad een rotgevoel, maar ik ben blij dat het wat langer wegblijft OK dan!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:28

Fairie schreef:
Ik heb er geen profeit van. Ook harsen niet. Het groeit ontzettend snel terug. Het maakt niet uit wat ik doe, terug komen doet het binnen een kleine week toch wel...

Zou handig zijn als het eeuwig weg bleef he Tong uitsteken


je kan ook elektrisch epileren.. Duurt wel lang voordat uiteindelijk alles weg is, maar dan komt het ook bijna niet meer terug..

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:29

*auw*, dapper hoor, wie mooi wilt zijn moet pijn lijden he, zeggen ze. Nou ik houd het maar bij mn scheermesje, lijk verdorie wel een kerel, met mooi weer mag ik elke dag mn stekeltjes van mn benen wegsnoeien, haha.
Hoop dat je geen rode irritatiebultjes krijgt, maar ach die drie weken zijn de moeite waard.

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:35

ik denk dat ik toch ook maar aan de epilady of iets dergelijks ga. wordt op dit moment gek van t scheren. je denkt het gehad te hebben en 2 dagen daarna verschijnt het alweer. dan maar ff op mn tanden bijten na een paar keer schijnt het al een stuk minder erg te zijn

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:37

youngster schreef:
je kan ook elektrisch epileren.. Duurt wel lang voordat uiteindelijk alles weg is, maar dan komt het ook bijna niet meer terug..

Ik weet het, maar dan moet ik weer zo'n apparaat gaan kopen.
Tong uitsteken

Ach, gewoon een keer met een scheermes er overheen en ik ben er ook vanaf Lachen

pril85

Berichten: 1589
Geregistreerd: 07-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:40

ik doe het bijna altijd epileren, vooral omdat ik donkere haartjes heb ga je het na soms een halve (!) dag al weer zien Scheve mond
dus een enkele keer dat ik het scheer als ik niet veel tijd heb en het echt gedaan moet worden.
opzich doet het geen pijn, je moet er in het begin even doorheen bijten en dan is je been zo gewent en verdoofd haha dat je het niet eens mee voelt.
al moet ik zeggen de haartjes richting mn voeten, dus ongeveeer enkelhoogte die zijn irritant dat doet wel even pijn maar na een tijdje voel je dat ook niet meer.
en ja het is maar wat je er voor over wilt hebben!

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:42

ik doe niks aan armen en benen, das t voordeel van blond zijn he, wenkbrauwen doe ik met n elektriche oindeuze voor neushaartjes, is klein en precies goed genoeg om n mooie vorm te maken, niks geen getrek of gepluk voor mij dus!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:42

Fairie schreef:
Ik weet het, maar dan moet ik weer zo'n apparaat gaan kopen.
Tong uitsteken

Ach, gewoon een keer met een scheermes er overheen en ik ben er ook vanaf Lachen


Je kan het ook laten doen Knipoog Weet je in iedergeval dat het goed gebeurt, die apparaten zijn ook niet erg goedkoop..

Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:42

Ik gebruik zo'n epilady-geval en het is ff geen prettig gevoel, maar dat wordt elke keer minder. En ze komen minder terug + lichter + duurt langer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:48

youngster schreef:
Je kan het ook laten doen Knipoog Weet je in iedergeval dat het goed gebeurt, die apparaten zijn ook niet erg goedkoop..



Nee, maar jaren achtereen mesjes en scheerschuim kopen is wel voordelig wou je zeggen?

Tamara

Berichten: 10441
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:52

Ik ben echt een miepmuts wat pijn betreft, ik kan eigenlijk nix hebben. Epileren is dan ook absoluut niet aan mij besteed, harsen al helemaal niet dus hou ik het maar bij scheren. Ik ben wel ontzettend blond en dat is wel een voordeel, het valt niet gelijk op als ik eens een dagje oversla Clown

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:53

Ryanne schreef:
Nee, maar jaren achtereen mesjes en scheerschuim kopen is wel voordelig wou je zeggen?


Een apparaat om elektrisch mee te epileren kost al snel een paar duizend euro.. daarbij moet je ook nog elke keer naalden ervoor kopen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 22:58

youngster schreef:
Een apparaat om elektrisch mee te epileren kost al snel een paar duizend euro.. daarbij moet je ook nog elke keer naalden ervoor kopen..



Oh my god...

Ik bedoelde gewoon een Epillady.

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 23:04

even doorzetten, hoe langer je het volhoudt hoe minder haartjes er zijn en hoe langer het duurt voordat het terug is.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 23:12

Het doet pas écht pijn, als ik de eerste keer na de "winterpauze" weer ga epileren Ziek ! (´s Winters scheer ik Knipoog )
Als ik na een dag de haartjes epileer die daarvoor nog zijn blijven zitten, is het al een stuk minder pijnlijk als de eerste keer Knipoog !
Trouwens, net boven m´n enkels en rondom m´n knieen, scheer ik, want dat is echt niet uit te houden met het epileer apparaat Lips are sealed !
Laatst bijgewerkt door Sterre op 29-06-04 23:20, in het totaal 1 keer bewerkt

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 23:13

Ik hou het toch echt gewoon bij mijn scheermesje onder de douche, bij mij geen epileren.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 23:15

youngster schreef:
Een apparaat om elektrisch mee te epileren kost al snel een paar duizend euro.. daarbij moet je ook nog elke keer naalden ervoor kopen..



Je kunt het tegenwoordig ook permanent laten verwijderen met Laser. Kost alleen een paar centen, en dat heb ik er dan ook weer niet voor over.

Morticia

Berichten: 181
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 23:15

of gewoon lekker scheren, om de dag. badschuim op je benen en nog niet eens 1 minuut kwijt en superrrrr glad! Trust me: alles geprobeert en alles weer weggegooid, maar ik zweer bij Venus!!!

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 23:23

Als ik dat in 1 minuut doe houd ik geen been over Nagelbijten / Gniffelen

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-04 23:24

hoe meer je scheert des te zwaarder en donkerder en vaker ze terug komen he omdat het toch een natuurlijke bescherming is voor je huid, is dus n gebed zonder end!