Morgen weer een Miniboktmeeting...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-01 22:54

...en deze keer met Jura en haar paardjes! Ze komt me morgenochten van het station halen, maar ik vrees het ergste. Kwam namelijk net bij toeval (hoewel, vast geen toeval) dit berichtje van haar tegen over haar auto:

Citaat:
Op 2001-03-06 16:17, schreef Jura:
Haha ja precies, bij mij is het dus ook een paardenstal. Als er iemand met mij wil meerijden, moet ik eerst een zooi spullen naar achter gooien en moeten ze met hun voeten op een lading zooi zitten Lachen


Ben bang dat ik op het dak moet zitten. Of zou ze me met de trailer komen halen? Lachen

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-01 09:46

Hihi, ik heb leuke foto's en video's van Joost gezien. Joost als klein jongetje op de manege, de pony van het zusje van Joost en als klapper Joost op de hometrainer! Lachen

Oeps, praat ik toch m'n mond voorbij... *LOL*

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-01 21:25

Joost op de hometrainer, dat was toch tijdens die vakantie in Limburg? Of heb ik het nou mis? Verward

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-01 22:21


.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-01 08:29


.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __danielle__, AhrefsBot, capriz, Corelli, Dagmar80, Esther, Forbiddenpie, Froukje, Jasia, Lanoca, MiVita, MyrtheJ, NoorW, plutolover, YandexBot en 67 bezoekers