mensen omgeving vlagtwedde

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

mensen omgeving vlagtwedde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 19:20

zo even hier een vraagje namens mij en mij man Haha!
michel (me vent) wilde weten of er in de omgeving een forellekwekery zit, om te gaan vissen, met Dennis (onze zoon) Haha!
en waar kan je leuke paarden huren voor een ontspannen ritje, door de omgeving,er stond in de brouchure dat er een manege op loop afstand was. Knipoog
(we zitten op parc emslandermeer).
En zijn er nog dingen waarvan je zegt, daar moet je echt eens heen gaan Vorig jaar zijn we in bourtange geweest, was wel leuk, maar niet echt bijzonder helaas, had me er erg veel van voorgestelt Scheve mond En ik zou iemand gaan meeten, mar heb helaas al me berichtjes gewist Verward dus wie was het Haha!

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper


Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 20:49

niemand???????????????

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 09:35

okey, nou dat zijn al wat tips, ja jij was het marijeR nu weet ik het weer hahhaha Haha! Op het park zelf kan je idd vissen, maar de mannen moeten weer zonodig forel vissen Verward . Ben vorig jaar in het weddemeer geweest, en toen zijn we naar hogenveen geweest om te shoppen Knipoog. Maar er zal toch wel meer te doen zijn, zal de folders van het bungalowpark maar eens gaan uitspitten, want als we het weer krijgen van e afgelopen dagen Verward En Yokie die manege,s die jij heb opgeschreven, die ken jij?? of heb je er gereden (neem aan dat er wel 1 tussen zit Tong uitsteken ) Nou wacht af of er nog meer ideeen komen. En MarijeR mag ik van jou nog een route begrijving en je tel.nr dan kunnen we misschien effe afspreken, moet die kudde toch wel zien Tong uitsteken

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 09:55

okey, maar ik ga maar twee weken hoor!! als ik dit allemaal ga doen, dan ben ik de hele schoolvakantie onder de pannen hahhaha. maar wel leuk dat iedereeen zo mee denkt. O en hoe zit het met de markten, ben namelijk dol op markten (weekmarkten)

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper


Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 11:54

hahhaah nou we zullen zien, soms neem ik me hele hebben houwe mee, en dan heb ik helemaal tijd om te rijden, of ik vind de paarden te groot Bloos

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-06-04 20:50

in rolde daar zijn we een aantal jaren geleden geweest in bungalow park nooit gedacht, en daar heb ik bij een fjordenverhuur gebeuren een zeer leuke fjord gehuurt. maar ligt rolde ver bij vlagtwedde vandaan, want anders kan ik het wel doen. ga ook al naar marijer Haha! dus een meer of minder maakt dan ook niet uit Tong uitsteken anders geef je maar via de pb je tel.nr en een route beschrijving Haha! . hahhahaha krijg het nog druk Knipoog

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie