Ahhhh, welke telefoon???

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Ahhhh, welke telefoon???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-06-04 10:45

Ik wil mijn contract gaan verlengen en dan kan ik er dus een nieuwe telefoon bij krijgen. Ik wil er eentje met camera Cheese! , maar ik word echt helemaal gek , want welke moet ik nou hebben? Ik heb al een beetje rondgezocht, maar volgens de een is het wel een redelijk goede camera en volgens de ander zijn het weer k**foto's... Verward

Ik zit een beetje te twijfelen tussen de volgende telefoons:
- Motorola C550
- Nokia 3200
- Nokia 6610i
- Samsung SGH-X600
- Siemens MC60

Heeft iemand ervaring met een van deze telefoons. Ben met name benieuwd hoe de foto's zijn. PLEASE HELP ME!!

Na de traan van verdriet, komt de glimlach van de herinnering...
Vaarwel lieve Cisco... Rust zacht meisje...


PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 10:02

Thanx voor jullie reacties! Ze zijn allen (net als ik op internet al had gevonden) erg uiteenlopend. het is natuurlijk ook erg persoonlijk wat je mooi vindt.
Ik wil trouwens graag foto's ermee kunnen maken, maar meer vor de fun. het hoeven geen hoogstaande foto's te zijn, als je maar een beetje ziet wat het is.
Nokia ben ik zelf ook altijd erg tevreden over, maar die heb ik al zo lang. Vind het eigenlijk wel weer eens leuk om een andere te hebben.
Ik hoorde trouwens dat die samsung X600 erg snel kapot gaat. Heeft iemand hier toevallig ervaring mee?
Oja, ik heb ook gewoon orange en dat wil ik ook zo houden.

Na de traan van verdriet, komt de glimlach van de herinnering...
Vaarwel lieve Cisco... Rust zacht meisje...

PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 15:56

Shiloh schreef:
http://groups.msn.com/ingridsworld/dundee.msnw?Page=1 de foto's uit deze map zijn met mijn mobiel genomen!

Zo die foto's zijn zeker heel erg netjes!!

Pfff, jullie maken het me er niet echt makkelijker op, maar daar had ik natuurlijk ook een beetje om gevraagd. Nogmaals, ik hoef geen superkwaliteit foto's, want dan neem ik wel een digi. Het gaat mij er om dat ik in ieder geval kan zien wát ik gefotografeerd heb. Heb namelijk weleens een toestel gezien waarvan de foto alleen een grote waas was.

Ik ben ook wel een beetje een muts. Ik wil namelijk niet teveel uitgeven aan een nieuwe telefoon, want eigenlijk heb ik helemaal geen nieuwe nodig. De 7210 die ik nu heb doet het nog steeds prima, maar ik vind het wel leuk om weer eens een nieuwe te hebben. De telefoons die ik in het 1e berichtje noem, kan ik gratis of voor heel weinig krijgen bij mijn verlenging van m'n abonnement. Vandaar dat ik er een beetje tussen zit te twijfelen.

Oja, over dat bluetooth; als er infrarood op de telefoon zit kan dat ook. Moet ik ook wel een kabel voor op m'n pc kopen (of een laptop vinden met infrarood), maar werkt volgens mij redelijk hetzelfde.

Zucht, toch nog maar eens alle specificaties vergelijken...

Na de traan van verdriet, komt de glimlach van de herinnering...
Vaarwel lieve Cisco... Rust zacht meisje...


PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 19:05

Heb nu orange 30, maar ga overstappen op 20

Na de traan van verdriet, komt de glimlach van de herinnering...
Vaarwel lieve Cisco... Rust zacht meisje...

PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 19:41

Nou ik heb een internetsite gevonden waar ze dus wel heel goedkoop zijn. Ik wil ook maar een contract voor 1 jaar. En ik wil gewoon bij orange blijven, want die hebben tenminste een goed netwerk en ALLES gaat van m'n bundel; bellen, sms, wap enz. Bovendien kan ik wat ik overhou uit m'n bundel ONBEPERKT meenemen.

Na de traan van verdriet, komt de glimlach van de herinnering...
Vaarwel lieve Cisco... Rust zacht meisje...

PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-04 15:20

Kan iemand ajb mij een foto sturen die genomen is met een camera met een resolutie van 352 x 288? Kan per e-mail. Stuur dan even een pb! Alvast onwijs bedankt!

Na de traan van verdriet, komt de glimlach van de herinnering...
Vaarwel lieve Cisco... Rust zacht meisje...

PolitieTed

Berichten: 847
Geregistreerd: 13-11-03
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-06-04 21:04

Wilde even melden dat het voor mij toch de Siemens MC60 is geworden. Krijg hem als het goed is binnen 2 werkdagen thuisgestuurd, dus ik ben benieuwd...

Na de traan van verdriet, komt de glimlach van de herinnering...
Vaarwel lieve Cisco... Rust zacht meisje...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie