Goede nepnagels om zelf te zetten??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Goede nepnagels om zelf te zetten??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 08:20

Volgende week heb ik een bruiloft en aangezien ik wel zelf mijn nagels kan laten groeien, maar dan de kans is dat ik opeens volgende week ga bijten

Laten zetten vind ik zonde, met die paarden etc.

Ik heb al wel eens Etos eigen merk gehad, maar die plakte niet zo goed bij mij.
Hebben jullie nog, goede namen voor mij die ik zou kunnen kopen, die niet zo snel eraf vallen.
Bij de Douglas heb je van die roze pakjes met nagels zijn die toevallig ook goed?
Nou ik hoor het wel hoop ik Schijnheilig

Oja en ik wil met van die witte randjes

MirZam

Berichten: 5843
Geregistreerd: 22-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 08:39

Ik haal er altijd bij de DA drogist en dan van die sorty square!! blijven bij goed zitten!! en daar zit erg goede lijm bij!! ze waren niet eens duur.. iets van 10 euro voor 60 stuks inclusief lijm en vijl!

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 08:48

Ik heb gelnagels en die blijven perfect zitten hoor! En ik doe dagelijks de paarden *LOL*

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 08:52

Dat is mooi, want die van de Etos vielen er na 1 dag al af en dat kan ik natuurlijk niet hebben, kan moeilijk me lijm en vijl meenemen naar de bruiloft dus ze moeten blijen zitten Haha!

Nog meer mensen, zodat ik zelfs kan kiezen Haha!

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 09:02

Dat ze goed blijven zitten dat geloof ik wel, maar ik ben geen mens voor lange nagels, als mijn nagels te lang worden, bijt ik ze eraf Haha!

Ik kan der totaal niet tegen met paardrijden, heel vreemd is dat. Je hebt ze natuurlijk ook in kortere versie maar dat vind ik dan weer zonde van die €50,-

Vind gelnagels wel btw heel mooi, mooier dan die je bij de etos koopt, maar het is maar voor 1 dagje *LOL*

Odin

Berichten: 2503
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 09:30

Ik heb ze bij de Hema gekocht, ook die met die witte randjes.
Bij mij blijven ze erg goed zitten, met de lijm die ze ook bij de Hema verkopen. Ze zien er ook niet zo nepperig uit vind ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 09:43

Ik weet niet waar je woont maar anders kan ik wel gelnagels voor je zetten voor 1 dagje.

Chronos

Berichten: 3071
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 09:46

Je kunt ook alleen een gellaagje op je eigen nagels laten zetten want dat kun je niet bijten.. Ik heb gisteren dus een set laten zetten en dat blijft super zitten hoor bij de paarden.

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 10:00

Je kan ze zelf dus zolang laten als je wil. Mijn vriendin heeft ze ook niet ontzettend lang en ook gezet omdat ze ze anders bijt.
Ik betaal geen € 50,00 hoor!

Voor een nieuwe set: € 30,00
en dan opvullen geloof ik € 10,00

opvullen 1x in de 3 weken.... hangt er een beetje vanaf hoe snel je nagels groeien.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-04 10:10

Hummz ik zit nu weer te twijfelen, laten zetten is wel veeeel mooier.

Loutjelou
Berichten: 650
Geregistreerd: 06-01-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-04 11:44

Ik heb ook gelnagels en nergens last van bij de paarden. Ik vind het vreselijk als ze er een keer af zijn! Enne, bijten gaat je niet lukken hoor! Ik bijt ook als ik geen gel erop heb maar met gel niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 11:52

Bijten op (goede) gelnagels kost je je gebit Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 14:23

Je eigen mooie nagels kweken mbv nagelverharder en slikken van siliceatabletjes. Stuk goedkoper dan gelnagels en ook veel mooier. Voor de finishing touch een French manicure, et voila Haha!

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 14:38

die van douglas blijven opzich ook wel goed zitten hoor.. en trouwens als je echte laat zetten, en je haalt ze er na een tijd vanaf zien je nagels er niet uit.. allemaal lijmresten, ze zijn heel zacht en breken snel niet echt aan te raden dus

Marieke_K

Berichten: 12899
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: ****

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 16:35

Tip van een huis tuin en keuken doe het zelfnagelzet prutser: let ook goed op de vorm van je nagels en de vorm van de nepnagels. Ik heb het zelf ook al een aantal keer geprobeerd, maar ik heb echt een hele rare vorm nagels van mezelf. Althans, zeer afwijkend van de nepnagels die bij de etos ed te koop zijn. Gevolg: ze passen niet en vallen eraf en dan blijf je met rare lijmvlekken zitten. Ik zou gelnagels laten zetten, hoor er goede dingen over.

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 17:18

Laat gewoon gel- of acrylnagels zetten
Heb ik ook en ben bijna dagelijks bij de paarden en ze blijven goed zitten *LOL* !
En ziet er veeelll netter uit als die rotzooi van de DA en de etos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 21:30

_Tanja_ schreef:
Laat gewoon gel- of acrylnagels zetten
Heb ik ook en ben bijna dagelijks bij de paarden en ze blijven goed zitten *LOL* !
En ziet er veeelll netter uit als die rotzooi van de DA en de etos


Hoeft niet persee hoor. Ik heb voor mezelf eens noodgedwongen spul bij de DA gehaald. Dat was zo'n huis-tuin en keuken gel nagel setje. Ik moest wel omdat ik mijn potje gel had laten omkukelen, het was zaterdag dus de groothandel is dicht en ik kon moeilijk met 7 nette nagels lopen en 3 niet gedaan Haha!
Dan maar even naar de DA toe.
Maar ik zag geen verschil hoor! Het ligt er gewoon aan hoe je het zet. Oke de kwaliteit is stukken minder. Maar als het maar voor 1 dag is maakt dat niets uit.