Duitsland/Nederland/Tsjechië-regels

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Duitsland/Nederland/Tsjechië-regels

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 20:42

Wat nu als Nederland Tsjechië in 0-0 eindigt en Duitsland Tsjechië wordt ook 0-0. (Even aangenomen dat alle drie van Letland winnen) De uitslagen tegen Letland vervallen dan.
Is het dan nog van belang wie er meer doelpunten voor heeft ?

In dat geval zou dus Nederland en Duitsland door zijn en bij elk hoger gelijk spel (1-1, 2-2, enz) Duitsland en Tjechië in verband met uitslagen uit de voorrondes heb ik begrepen.
Of kan bij elk gelijk spel tegen Tsjechië deze ploeg het altijd op een akkoordje gooien met Duitsland in de laatste wedstrijd ??



lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 21:55

Mmm... na de uitslag van Italië Zweden is in die groep dus ook een dergelijke situatie ontstaan. Het schijnt zo te zijn dat als Denemarken en Zweden samen besluiten om er 2-2 van te maken in de laatste wedstrijd, Italië er gewoon uit ligt.

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-04 21:58

Fitzroy schreef:
Wordt er dan niet gewoon naar het doelsaldo gekeken ? Ofwel: zoveel mogelijk scoren tegen Letland.
Dat lijkt me het meest logisch, maar zeker weten doe ik het ook niet.
Ik zou het wel vreemd vinden als er nog gekeken wordt naar de kwalificatie voor het EK. Dat bedoel je toch niet?


Dat is dus min of meer mijn vraag, maar ik weet dus dat het doelsaldo niet van belang is wanneer er drie ploegen op de eerste plaats eindigen. Zoveel mogelijk scoren tegen Letland (wanneer dit land 3 verliest) is niet van belang heb ik inmiddels begrepen.
Ik weet alleen niet of er nog verschil gemaakt wordt tussen meer of minder doelpunten VOOR.

Citaat:
Ik zou het wel vreemd vinden als er nog gekeken wordt naar de kwalificatie voor het EK. Dat bedoel je toch niet?


Dat bedoel ik wel degelijk ! Wanneer alles gelijk is tussen de eerste drie vervalt het resultaat tegen nummer 4.
Is dan nog alles gelijk.. tja.. watdan .. en wanneer dan echt alles gelijk is is wordt inderdaad nog gekeken naar vorige wedstrijden.
Zelfs naar resultaten van 2002 hoorde ik vanavond van Youri Mulder op tv.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie