mijn vriend is een stalker aan het worden !

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ollivia
Berichten: 371
Geregistreerd: 07-12-03

mijn vriend is een stalker aan het worden !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 20:58

ik heb hem vorige week ontmoet, hij is heel knap leuk lief, het leek echt de perfecte jongen voor me, we zagen elkaar echt iedere dag, maar op een gegeven moment mocht ik van mijn moeder niet meer weg, omdat ik de volgende dag moest werken en dat hield ik niet vol, als ik zo laat naat bed ging. ik ging dinsdag met wat vriendinne voetbal kijken in een cafe, toen belde hij op dat hij me wou zien, ik zei dat hij dan voor 11 uur moest komen omdat ik 11 uur thuis moest zijn, maar hij was te laat en ik was al thuis, toen stond hij bij me raam me te roepen, hij wou me wat geven zei hij, maar ik zei dat het niet kon, toen ben ik gaan slapen, en om 8 uur smorgens riep hij me wakker, mijn vader zei dat hij op onze oprit lag, ik heb hem niet meer gesproken, vanacht bleek dat hij er weer stond en hij was me aan het roepen, de buren hebben hem weggestuurd, en toen is hij denk ik weggegaan, hij belt me iedere minuut, hij is nu aan het werk ik heb zijn voice mail ingesproken dat t niet verder kan gaan zo, hij heeft nog niet gereageerd, ik ben bang dat ik niet van hem afkom! heeft iemand dit welleens mee gemaakt? ik ben best bang, als hij vannacht er weer staat moet ik dan de politie bellen?



ollivia
Berichten: 371
Geregistreerd: 07-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 21:12

ja het probleem is dat ik hem nog niet gesproken heb, hij heeft me wel gebeld, maar ik heb mijn tel niet bij me als ik aan het werk ben, maar ik ga het m vanavond duidelijk maken en dan hoop ik dat hij normaal doet, mijn ouders weten er van ze zijn kei ongerust, ze denken dat ik dadelijk met hem wegga , maar dat doe ik zeker niet wat hij me ook beloofd

ollivia
Berichten: 371
Geregistreerd: 07-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-06-04 21:19

ik heb geluk dat mijn ( echte ) ex me wilt gaan helpen Haha! wat stom dat de politie nix gaat doen dan Boos!

ollivia
Berichten: 371
Geregistreerd: 07-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 14:00

ik probeer hem de heletijd te bellen , maar nu heeft hij ineesn zijn tel uitstaan Scheve mond hij stuurde me nog wel een sms dat hij me graag wou zien zaterdag (vandaag ) dus ik wil wel met hem gaan praten. ik mag hem niet binnenlaten van mijn moeder, want ik was al een keer te laat thuis, en ik had wat gedronken, toen ging hij best te keer tegen mijn moeder omdat hij wou dat ik kon uitslapen de volgende dag, sindsdien vertrouwd me moeder hem niet meer, dus ik moet wel geheim met hem afspreken een keer, als hij z'n tel nou eens opneemt!

ollivia
Berichten: 371
Geregistreerd: 07-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 16:15

ja dat heb ik gedaan, k denk dat ik er nu weer 1 ga sturen , k maak me nu wel n beetje zorgen omdat hij niet reageerd

ollivia
Berichten: 371
Geregistreerd: 07-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 18:06

ja sorry ik heb het verhaal ook een beetje verkeerd verteld, maar hij wist dat ik gewoon niet meer weg mocht gaan , en dat ik optijd moest gaan slapen omdat ik pfeiffer heb, maar dan gaat hij alsnog aan mijn raam staan roepen, ik ben de volgende dag wel met hem mee gelopen, en het enige wat hij me wou geven is een big mac die hij de hele nacht bij zich had, en de verhalen die hij verteld zijn heel erg raar, ik moet altijd naar hem luisteren en kom zelf nooit aan het woord ik mag ook niet vragen als hij iets domd heeft gedaan waarom, het is een leiev maar ook een hele rare jongen, iedereen die ghem heeft gezien al mijn vriendinnen vinden hem raar, hij is trouwens 21, wmaar wat hij allemaal tegen me zecgt dat hij nu al van me houd en hij niet meer zonder mij kan anders gaat het fout met hem, die gedachte maakt me tog een beetje bang, nou weet ik dat stalker een grot woord is want ik heb hem vanacht niet gezien dus daarom ben ik ook bang dat er iest gebeurd is. het is voor mij ook raar ik weet niet wat ik wil ik ben super verliefd op hem maar als hij zo raar gaat praten en doen ja dan weet ik t niet meer

ollivia
Berichten: 371
Geregistreerd: 07-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-04 18:52

haha ja die bigmac ligt nu in de prullenbak, ik wil gewoon eerst met hem gaan praten , en dan zullen we wel zien ik krijg m alleen niet te pakke Scheve mond hij zei tegen mij dat hij niet naar huis is geweest die nacht, hij was naar de politie geweest, had aangebelt en vroeg om hulp ikmocht net verder vragen waarom enzo Scheve mond maar de politie had gezegt we helpen je niet omdat je ..... heet ze wisten dus wie hij was en met zo'wazige verhalen komt hij altijd mee aanzetten, en dat is het geen wat ik zo raar aan hem vind, jullie zeggen wel dumpen maar dat is voor mij moeilijk hij heeft iest wat ik precies in een jonge zoek en zo vaak heb ik geen vriend ik ga gewoon met m praten en hopen dat het anders wordt zo niet dan dump ik hem zeker Knipoog

ollivia
Berichten: 371
Geregistreerd: 07-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 13:20

ik ben gister opzoek gegaan naar zijn thuis nummer, ik ben alle nummers afgegaan in het telefoonboek, en op een gegeven moment had ik het goede nummer, ik had de moeder aan de lijn en wat blijt hij in opgenomen in een psygiatrische inrichting Scheve mond ( of hoe je het ook schrijft ) het blijkt dus dat hij in een eigen wereldje leeft, zijn moeder vroeg ik of een keer mee wou omdat hij de heletijd naar me vraagt, ik denk dat ik wel er heen ga, ik kan hem nu niet in de steek gaan laten

ollivia
Berichten: 371
Geregistreerd: 07-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-04 17:44

ik ben er vandaag geweest, het blijkt dat hij manische depressief is, dus hij denk dat hij alles aan kan, hij is super druk, we mochten maar 1 half uur blijven en dat was al gou een uur geworden, dus het was te veel voor hem, toen kreeg hij een soort aanval, hij had iest gezien zei die, dus hij belde de politie en zie dat ze moesten komen omdat hij over 5min vermoord werd ik moest bijna huilen het was zo zielig, hij ziet dus dingen die er niet zijn. en dan kun je het niet tot hem doordringen dat er nix aan de hand is, dan is hij zo bang en vertrouwd niemand dat is echt heel zielig, ik mag zijn ouders zovaak als ik wil opbekllen om er heen te gaan , ik denk dat ik dat ook doe en hem voorlopig niet in de steek te laten want mij vertrouwd hij, dus hij kan en wil mij alles vertellen, hij is ook ontslagen dus als hij mij ok nog eens kwijt raakt gaat t niet goed!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie