harde lenzen, wie heeft ervaring?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 17:03

Heb een aantal jaren harde lenzen gehad. Heb er al die 4 jaar last van gehouden. Ik kon ze nooit een hele dag in, bij de paarden was het niet te doen, om de haverklap iets achter je lens.
Wat de meeste hier hadden, dat de lens zo snel eruit voel heb ik nooit last van gehad, ik kon gerust in mijn ogen wrijven.
Ik heb vrij veel last van hooikoorts, en ik kon mijn harde lenzen dan echt niet in, nu met zachte nergens last van.
Een vriendin van mij haalde ze ook altijd bij de oogarts, al jaren, maar die moest nu ook naar een gewone zaak gaan.
Ik weet niet waarom je geen zachte lenzen mag? Ik zou in ieder geval langs een ander optiekzaak gaan.


marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 20:10

gouda schreef:
denk dat als je zachte al niet kan verdragen harde helemaal moeilijk word> ik heb ook droge ogen en heb nu zachte ipv harde. succes

Ik ook, met zachte lenzen veel minder last.
Maar het kan idd wel link zijn als je droge ogen hebt met zachte lenzen, ivm vaatingroei


marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 09:26

Dan ziet zij dat heus wel hoor!
Ben wel heel benieuwd wat voor soort lenzen je krijgt.. Haha!
Wat voor lichaamseigenmateriaal is dat dan?
Kan je niet gaan druppelen tegen droge ogen dan, dat doe ik ook!

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-04 12:13

Ik heb nu dus maandlenzen die ik dag en nacht in zou kunnen houden.
Deze lenzen zijn er al voor gewoon, nu hebben ze ze ook ontwikkeld voor mensen met cilinders, die ben ik nu dus aan het testen. Maar ik moet zeggen dat ik gewone lekkerder vind zitten.
Nachtlenzen lijken mij niets, omdat het zicht in de loop van de dag afneemt, en je dan alsnog je lenzen bijv 's avonds in moet doen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anne_26, Arianaaaa, aysje, Chita, Dax, Emoreoa, hagelslag, Hieperdi, Inney, Lalidan, leo_nore, Malissaa1, Sabbientje, Shetje14, Silly1972, Solleke_Noah, Tati2, xSannee en 48 bezoekers