Dames: Borstvergroting??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Zou je een borstvergroting overwegen?

Ja, als ik genoeg geld had... zou ik het misschien wel laten doen
12 (100%)

Totaal aantal stemmen: 12


napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 20:39

kayla schreef:
bovendien vind ik het er ontzettend onnatuurlijk uitzien.


Ik ben het hier totaal niet mee eens! Het kan er onnatuurlijk uitzien maar hoeft niet! Mijn moeder heeft namelijk een borstvergroting gehad, niet 1x maar 2x! De eerste keer hadden ze een zoutoplossing gebruikt, maar helaas is 1 van de 2 kapot gegaan Huilen ( ik heb mijn moeder nog nooit zo verdrietig gezien) en de tweede keer hebben ze silliconen gebruikt. Het is zo gedaan dat je er werkelijk waar niets maar dan ook helemaal niets van ziet! Ze hebben via de tepel de silliconen er in gedaan, onder de borstspier. Zo krijg je een natuurlijker effect en het voelt niet eens onnatuurlijk aan! Heel zacht en soepel en het beweegt gewoon normaal mee.

Ik ben wel van mening dat het een weloverwogen beslissing moet zijn. Mijn moeder was al 40 jr.( en had letterlijk "niets") toen ze het liet doen, maar ze heeft er lang over nagedacht en voelt zich nu een stuk zekerder! Ze weet wat de consequenties zijn en dat het ook fout kan gaan, maar dat neemt ze voor lief! Ze had ook een goede plastisch chirurg die haar onwijs heeft geholpen en voorbereid. Ik vindt het goed dat mijn moeder het heeft gedaan, hierdoor heeft ze meer eigenwaarde gekregen en als het nodig zou zijn zou ik het bij mezelf ook laten doen.

P.S. en alle horror verhalen die je hoort over dit onderwerp.......... 95% van alle operaties gaat goed, maar je hoort alleen de negatieve 5% verhalen!


napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 21:07

Esmee schreef:

Het enige wat ik hierover kwijt wil is dat er heel vaak geintjes overgemaakt worden wat onterecht is en je kan ongemerkt er mensen meekwetsen!

succes met de verzekering! Die werkt niet altijd mee!

En als je het graag wil, dan moet je je goed laten voorlichten en goed overdenken! er wordt namelijk altijd te makkelijk overgedacht! (naar mijn mening!) Verdrietig


Idd Esmee, veel mensen maken grapjes en zeggen ook: "je hebt toch een mooi figuur"? Daar gaat het niet om!!!! Als je je onzeker of niet happy voelt over je lichaam en je hebt de kans om het te laten veranderen, dan is dat toch fijn?

Mijn moeder heeft alles uit eigen zak betaald, behalve de tweede keer, daar was ze wel voor verzekerd. Ze heeft er voor gespaard en heeft dus een weloverwogen beslissing genomen!

En over dat makkelijke denken.... ik vindt ook dat je maar al te vaak ziet dat jonge meiden (rond de 21 jaar) met een mooie B of C cup nog groter willen, zonder te beseffen wat er allemaal bij komt kijken ( de pijn, lange herstellingsperiode en toch ook de schaamte dat niemand het ziet). Tuurlijk iedereen zijn eigen keus, maar daardoor worden veel mensen die er goed over hebben nagedacht doordat ze echt "niets" in huis hebben en daar veel last van hebben vaak niet serieus genomen.


napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 21:17

flubke schreef:
dat gesnij in je lijf,

je moet jezelf accepteren zoals je bent.

En bovendien ben ik blij met wat ik heb, ik hoef niet nóg groter.


Als ze het goed doen de operatie, dan zijn het maar 2 hele kleine sneetjes van 3 cm, dus zoveel gesnij is het niet!

En als je altijd "getreiterd" en "gepest" bent en er altijd maar "banketstaaf" opmerkingen over gemaakt worden omdat je geen borsten hebt, dan kan je jezelf soms helemaal niet meer accepteren zoals je bent, ookal zou je dat wel willen!

En wees dus maar blij dat jij het niet nodig hebt en jezelf kan accepteren wie en hoe je bent Knipoog

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 23:21

Esmee schreef:
En lag het véél gecompliceerder! Ik ben gekwetst door destijds mn beste vriend, ik ben vernederd omdat ik niets wilde, ik heb altijd alles af moeten zeggen omdat ik me schaamde!

Nogmaals dit is neit een gewone borstvergroten of wat dan ook! Dit lag veel gecompliceerder dan je denkt dit komt maar bij heel weinig mensen voor, ik ga er verder niet over uit wijden maar kijk wel uit want iemand kwetsen is zo gebeurt! Niet dat iemand dat nu gedaan heeft hoor! Maar ook bij mensen uit de omgeving!!!! Huilen


Ik vindt het heel knap van je dat je jezelf een kans hebt gegeven om uit alle vernederingen te stappen en voor jezelf hebt gekozen! Wat de reden ook heeft mogen zijn, enneh.......mensen (uit je omgeving) die jou nu nog willen kwetsen hiermee, zijn gewoon niet eens een blik of woord meer waardig Knipoog

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 23:18

Ik vraag me wel eens af waarom zou je je borsten vergroten? Om indruk te maken bij de mannen? Omdat er in de media het beeld wordt geschetst dat een vrouw grote borsten moet hebben om mee te tellen?
Ik snap dat niet zo goed, ik zie liever een goed karakter in een minder "mooi" lichaam, dan een "mooi" lijf met een secreet erin.
Een borstverkleining omdat je de ganse dag met pijn rondloopt van het gewicht, daar kan ik me heel goed iets bij voorstellen, maar andersom. nou nee.


Boogie*Girl schreef:
ik vind het gewoon harstikke nep en ook zielig! dat je je daaraan laat opereren alsof je dan meer mannen kan krijgen, niet dus, alleen maar die mannen die dat intressant vinden en die zijn toch stom Knipoog

ik hoop dat ik hier nieman mee beledig.. Bloos


Wat Ikke schrijft daar kan ik nog enigzins in mee gaan, ondanks dat ik uit ervaring heb meegemaakt dat altijd maar vernederd te worden omdat je "geen" borsten hebt je jezelf gewoon een "nul" gaat vinden( mijn moeder had nog niet eens een AA cup, vandaar dat ze het heeft laten doen!).

En wat Boogie Girl schrijft is idd zeer kwetsend en beledigend Boos! Je hebt dus kennelijk niet het hele topic gelezen, anders zou je niet dit soort dingen opschrijven! Het gaat erom dat mensen die besluiten dit te laten doen, meer eigenwaarde en acceptatie krijgen, omdat ze jaren lang zijn gekwetst en niets meer durfde te ondernemen. Niet in badpak of bikini durven te lopen, geen strakke truitjes aan, alleen maar door botte, kwetsende, vernederende en vooral domme uitspraken zoals die van Boogie Girl. Het gaat er niet om hoeveel mannen er naar je kijken, het gaat erom dat je niet meer vernederd en gekwetst wil worden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Bloemetje75, boeflover, hagelslag, maitestar23, mvdende, Odysseus, Sterrendief, TheNovelist, Whisky00, YandexBot en 145 bezoekers