Andere auto maar welke moet ik nou kiezen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 12:22

Bij een oldtimer moet je vaak ook een flinke verzekering rekenen, die gratis wegenbelasting hou je dan niet veel meer van over Lachen.

Eerlijk gezegd denk ik dat je het beste toch in die laatste categorie kan gaan kijken, ook in verband met de kinderen en honden. Die kunnen wel in een busje natuurlijk, maar dat is niet zo practisch imo. Is er geen andere wagen in die laatste categorie te vinden?


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 12:30

Hmm raar, ik heb vaker juist gehoord dat ze duurder zijn, omdat de onderdelen die ter vervanging komen ook een stuk duurder zijn omdat ze vaak niet meer direct leverbaar zijn?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 13:26

Ann schreef:
Probleem met een oldtimerverzekering is wel de beperkte afstand die je mag afleggen met de auto, ik meende iets van 5000 km per jaar, kom je daarboven, wordt de verzekering duurder, dus dan heb jij weer gelijk, Sypheron Haha!


Ah kijk dat was het Haha!.
Wist dat er iets was maar niet meer wat Knipoog.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Lois_, aliida, amand0, Amandavd, Amazonbot, Arlette1991, Flippertje, K_nolan, leintje_, lina1998, lissssan, Melanie_D, pien2010, prugelpiet, siloux, sollair310, Tajmahal, Tine1987 en 183 bezoekers