Rug.. Naar HA of niet, wat denken jullie?

Moderators: Leo, Muurp, Dani, Murthul

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

miepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 08:56

Als je zelf weet dat het niet je wervels zijn, maar een spier, kan de HA je ook niet veel meer vertellen.

Behalve dat je moet bewegen! Stilliggen is het slechtste wat je kan doen! Daar wordt het alleen maar stijf van! Zo veel mogelijk gewoon proberen te doen, maar het natuurlijk niet overbelasten. Op bed liggen mag alleen als je gewoon niet anders meer kan, maar dan ook liever niet! Haha! (dus als je echt door je rug heen gegaan bent)

Ik had ook een paar weken (!) behoorlijke last van mijn rug, dus ik niet paardrijden, rust houden. En uiteindelijk na een week of 4 naar de HA.

Vertelt hij doodleuk dat ik moet bewegen, en dat ik gewoon kan paardrijden als ik het volhou. Graag zelfs!
Pas als de pijn meer dan 6 a 7 weken aanhoudt gaan ze verder kijken.

Dus als je in principe nog gewoon kan lopen enzo, zou ik lekker blijven bewegen en het een week of twee weken aankijken.
Als het in die tijd niet minder, of zelfs erger wordt, kan je altijd nog naar de HA.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie