vraagje over street races 18-06-2004...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

vraagje over street races 18-06-2004...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 23:50

tsja ik hoor nu van alle kanten dat aankomende vrijdag avond (18-06) `t street race seizoen weer begint hier op de airstrip in drachten (dus de legale versie) maar ook hoor ik dat Automaxx gebroken heeft met de andere organisatoren ....
En aangezien er nog wel wat mensen op Bokt "in de auto`s zitten" vraag ik mij af wie mij hier wat duidelijkheid over kan verschaffen ik kan het namelijk nergens vinden of het nu werkelijk zo is....
De site van automaxx geeft helemaal geen duidelijkheid en ik weet ze site niet meer van de street race team drachten ....
En om nou vrijdag avond naar drachten te crossen en er achter te komen dat het er niet is dat vind ik dan ook een beetje zonde van mijn benzine centjes ....

oh ja en als het er wel is nog bokkers die er heen gaan ?!
ik ben dan in ieder geval van de partij !! *LOL*


Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 14:06

ja inderdaad de dragraces wist ik van ... maar we moesten weg dus dat werd `m niet en ben eigenlijk altijd van de partij bij de streetraces alleen tsja door dat automaxx gebroken heeft (volgens een vriend van mij) ben ik nu erg benieuwd ...
dus niet vergeten hè Knipoog


Jokonootje

Berichten: 4851
Geregistreerd: 26-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 23:30

super dank je !! dan weet ik het nu dus zeker ... en kan ik ze weer lekker bekijken alle schöne autootjes ... Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, Amazonbot, Bambelien, Domi_94, furious, GrapeshotBot, Mandy_89, nienke555, Polarize, Riviera87, rockwitch, Rox87, scappa en 195 bezoekers