Het gaat goed met mijn been/voet :D

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Het gaat goed met mijn been/voet :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 11:15

Hey mensen Lachen

Na, 4 dagen rust..anti-biotica..en VERPLICHT Bokken Knipoog.gaat het al stukken beter met mijn pootje..zaterdag voor controle langs geweest..toen was hij nog aardig dik..en nu net om half 9 weer een bezoekje gebracht..en ik moet wel weer een nieuwe kuur slikken, maar het verband is er af! Haha! en ik kan voorzichtig lopen, want alleen nog niet mag.. De wond heelt ook beter ZONDER verband zei de charmante dokter..Tong uitsteken..Dus ik geloofde hem meteen Knipoog Donderdag weer voor controle langskomen..hopelijk is ie er weer Knipoog hehehe

Nog even een foto Lachen..ze zijn igg minder onsmakelijk dan de vorige.."wat heb ik jullie aangedaan??!" Tong uitsteken Bloos! *LOL*

Afbeelding

Afbeelding
Kijk..er komt al een korstje op Lachen

Mijn voet is overigens bijna net zo "dik" als de linker Lachen

Pff..voortaan maar OF heel voorzichtig!! Bloos! scheren OF harsen Knipoog



carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 11:31

ja..ik heb het met een Dames gilette gedaan..Van die weggooi mesjes..
Laatst bijgewerkt door carlosje op 14-06-04 11:51, in het totaal 1 keer bewerkt

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 14:29

Ja, alleen door het scheren..eerst was het gewoon bloed..maar het begon steeds dikker te worden Bloos! ..en te onsteken Scheve mond

carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 15:16

whahaha..ja..de bossen komen weer omhoog Knipoog..ehm jah ik had haast..Grrr "waarom scheer ik me dan??"is vragen om moeilijkheden : .Ja, er kwam gewoon een vel door de ander kant van het scheermesje uit!!..Ieuw!!...dus het was geen aardappel schil mesje syph Knipoog *LOL*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, Froukje, HopeMyDay, Kabayo, leanneXXnona, miereneter, MissNibbit, Prairy, Priscilla27, Snippergroen, SteffiiY, tienus63 en 142 bezoekers