AAH!!!Ik word er gek van..dat oranje!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

AAH!!!Ik word er gek van..dat oranje!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-02 20:40

Sjonge ik weet niet hoe het met jullie zit hoor ,maar ik word nu wel echt misselijk van al dat oranje oliebol!!Ik kan geen maxima of alexander horen of zien.Als nog 1 iemand aan mij vraagt of ik morgen ook ga kijken ga ik me vrijwillig bij een psychiatische afdeling in het ziekenhuis aanmelden Frusty



SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-02 20:54

Hahaha..ja zou inderdaad echt heel cool zijn als ze 'nee toch maar niet ' zou zeggen..en als reden dan zeggen dat hij bij nader inzien toch wel een zalfje is en ze iets sterkers zoekt Haha!

Het intresseerd mij ook echt helemaal niks.Fijn hoor dat er mensen wel geintresseerd zijn..maar ik zou echt wel heeeel erg blij zijn als het straks is afgelopen.Bovendien vind ik die maxima maar dom overkomen..ze blijft lachen..als ik dat doe krijg ik toch echt op te duur behoorlijke bekkramp Haha!

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-02 22:00

Frusty Frusty Frusty Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BETUWE, Boheme, Charlottemv, Dennenboom, Edisons, Eliana, friendly, IASCrawler, Inney, Lalladidoo, Leukertje, Lucia88, maaikemuis, MissJeanny, Patriesje, Plus_en_Min, ReneeMonty, Roosch, Stybba, Suky en 180 bezoekers