AAH!!!Ik word er gek van..dat oranje!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 19:50

nou jongens!!!!! Dit is toch gewoon allemaal geweeeeldig!!! Al dei mensen die zich zo bekommeren om twee nietige mensjes!!!
En dan verpesten ze ook nog es een werkdag van mij... Nee joh hoe kom je der bij dat het erg is???

Het is gewoon vreselijk! Ik snap het niet hoor... Al die mensen die het interessert... Gaat er bij mij niet in.. Wist je trouwnes dat je bijd e super de boer een gratis vlag krijgt.. (bij besteding van 35 euro)

Morrege moet ik werken.. nou dat wordte cht super.. Ikw erk in een viskraam en wedden dat er bijna niemand komt??? Waarom trouwen ze btw niet op een door de weekse dag? misschien krijgen we dan nog vrij ook!!!

Onderschriftloos :Y)


SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 20:39

vinden jullie het btw niet geweeeeldig dat ze wel mooi een gratis feestje hebben??? Betaald van ONZE belastingcentjes... Als ik trouw.. betalen jullie dat dan ook??? Haha!

Onderschriftloos :Y)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmyJamess, Anne_vD, Anoukjuuuhh, Avatar22, beegee, Boheme, brittms, GrapeshotBot, hel1, Jannie79, Kaatastrof, kosseh, Loreke2, maaikemuis, Nayan, NicoleKelos, NinaCharlie, Schapenvacht, spookyskippy, Sterrendief, Swift, Typhoon, xLaraaj en 84 bezoekers