Aanvaller in Apeldoorn

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Aanvaller in Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 20:19

Het precieze weet ik er net van maar als je in Apeldoorn woont moet je uitkijken als je achtervolgt wordt door een jongen van tussen de 15 en 17 jaar met kort blond haar. Die schijnt zonder reden op klaarlichte dag vrouwen te slaan.
Vrouwen in alle leeftijdgroepen, er ligt nu een meisje van 14 in het ziekenhuis door zijn toedoen.

Maar goed ik weet niet precies hoe het zit want ik kwam halverwege het item pas op RTL5-in het land terecht.

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 20:40

klopt inderdaad, die gozer trekt je ineens van de fiets ofzo en slaat je neer. heb nu het krantenartikel erover voor me.
heb er zelf nog geen last van gehad, ben amper buiten geweest.
dat meisje van 14 ligt met een hersenschudding in het ziekenhuis.

carola

Berichten: 8687
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 20:42

Tja.... hebben wij weer...
Ik weet in ieder geval wel dat ik niet meer 's avonds alleen daar in de buurt kom. Overdag zijn er nog meer mensen en doet ie het ook nog, maar s avonds lijkt me helemaal eng!

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 20:51

Ja bah ik heb het ook gelezen...hij rijd ook rond op een zwarte scooter stond er in de krant...wat ben ik blij met mijn autooooo....

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 21:19

je zou je toch bijna niet meer veilig voelen op straat.... hopo dat ik m nooooit tegenkom Scheve mond

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 21:25

Lekker A's Knipoog
Ff zonder gekheid, ik denk dat ik hem neer zou knallen, maar ja dan zit ik dalijk in de cel en dan loopt die gozer nog rond.....

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 21:47

Kom a's we gaan m pakken met zn allen!

Nee wel heel eng hoor, ik hoorde t toen ik in de auto naar t nieuws luisterde , t zla je maar overkomen.
Stel dat ik met deem op de fiets zit..........

ik denk er maar niet aan!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 21:50

ik moet elke dag op de fiets naar Apeldoorn en me moeder is er niet gerust op Scheve mond
En ik zeg wel heel stoer tegen me moeder dat als hij mij probeert aan te vallen, hij dan een grote fout heeft gemaakt... maar als het echt zou gebeuren....... dan weet ik niet wat ik zou doen Scheve mond

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 21:54

inderdaad ik moet ook elke dag op de fiets half A door. eerst 's morgens naar school een half uurtje fietsen en 's middags ook weer terug. ik fiets meestal langs stukken waar meer fietsers zijn, maar ja je weet maar nooit. hij is er vast gek genoeg voor

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 22:13

t stuk waar jij altijd fiets maaik is t ook gebeurd. en daar komen een hoop fietsers langs ook op zaterdagnacht om half 5 en toch gebeurde t toen. ben blij dat ik eigenlijk altijd met de bus ga en vlak bij t bus station woon want ik moet er niet aandenken . ik hoop dat ze m snel te pakken hebben. 15 to 17 zou een vriendje van mn broertje of zusje kunnen zijn of zelfs iemand die ik ken. brr

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 22:59

Tja, je hebt toch wel erg rare mensen hoor in Apeldoorn Haha!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 00:14

Tis maar goed dat ik er niet woon Tong uitsteken
anders..........




had ik heel snel de politie gebeld Bloos

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 15:24

thnx marjo maak me nog banger Haha! heb vanmorgen heeeel dapper t eerste stuk (tot aan t station) met mn mams meegefietst en de rest alleen. vanmiddag terug ook weer eerst een stukje met anderen maar die gingen naar de stad dus moest alsnog best een stuk alleen fietsen. vind t maar een eng idee.
wat bezield zo'n iemand om dat te doen denk ik dan???
hoef gelukkig dinsdag pas weer naar school te fietsen *fieuw*

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 20:02

Ik vind het ook eng heb gelukkig de auto maar als ik op de scoot ben.. hij is vast gek genoeg om me eraf te rijden ofzo brrrrrrrrrrr

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-02 20:35

brr ik moet zo richting de maten om mijn moeder op te halen. wel met de auto gelukkig, maar toch.

ij heeft nog weer een slachtoffe erbij geloof ik. (weet ik niet zeker Boos! )

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 10:40

gisteren is er een 16jarige jongen opgepakt die een vrouw betaste (boven haar kleren) hij wordt verdacht van de 5 mishandelingen (laat t alsjeblieft waar zijn, want dan zijn we daar ook vanaf)

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-02 22:28

pleaaaase laat m opgepakt zijn!! ik wil maandag naar mn vz pony's maar als die gek nog rondloopt ga ik dus echt niet gewoon he. mn bf vindt t maar onzin dat ik t eng vind.
schijnt dat ie in de holtrichtersveld bezig is geweest een keer, daar woont een klasgenootje van mij Scheve mond
moest gister naar t winkelcentrum (2 min lopen) ben mooi samen met mams gegaan Haha! *held*

priscilla

Berichten: 1639
Geregistreerd: 05-09-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-02 23:01

hmmm.... ik heb een half jaar stage gelopen in apeldoorn bij groot schuilenburg. Errug gave stap stad trouwens! zal de tijd zo weer over doen aar om ff op dit topic door te gaan...waar precies is het gebeurt? in welke buurt van apeldoorn? enneh........ hebben ze hem al?

Pril

Berichten: 1831
Geregistreerd: 13-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 05:08

Wat denkt die puber wel? Dit soort koters maai ik met de grond gelijk. }> En dat meen ik echt, ik heb nl. een keer eerder gedaan (helaas uh..had ik het bij het verkeerde einde Bloos laten we het daar maar niet over hebben Schijnheilig .

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 10:17

Pris: het is bij t station gebeurd, en bij de velden. Holtrichtersveld om precies te zijn ik weet niet of je dat kent???
er is dus wel een 16jarige jongen opgepakt maar t is niet zeker of hij diegene is die de vrouwen mishandeld heeft. *hopen dat ie t is*

pril: mn paps zei ook al dat ie m dan in elkaar zou meppen maarja als hij jou niet eerst wat doet mag je eigenlijk ook hem niets doen want dan ben je weer strafbaar enzo he

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 14:57

Mhh mijn beste collega woont in die wijk. Zie je wel ik vertrouwde hem al niet Haha! . Tja maar kan je een Appeldoorner wel vertrouwen dan Schijnheilig .

Lips are sealed Lips are sealed

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 08:17

Brr durf ik volgende week nog wel naar Apeldoorn??
Brrrr, gelukkig heeft Jess een grote rode auto! Tong uitsteken Haha!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 09:20

ZE HEBBEN M!!!!!!!!!! ik hoorde t vanmorgen op de radio een 17jarige jongen is opgepakt, hij heeft 10 mishandelingen bekend maar de politie houdt rekening met meer. yesyesyes de politie kan t wel goed doen!!! Party!!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 13:55

jeaaaaaaaaaaah waarschijnlijk krijgt hij aleen maar te horen: dat mag niet jongetje niet emer doen.
en mag hij naar huis dus of je er wat aan hebt dat ze 'm hebben gepakt...

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-02 18:04

Lekker daar in Apeldoorn! Dan kun je toch maar weer beter in Amsterdam wonen he!!!
Wel heb ik Linet voor hem gewaarschuwd. Je zult zo'n snotneus toch wel eens een flink pak slaag willen geven met een springzweepje he! Laatst is er ook al een conducteur helemaal in mekaar gemept daar.

Wat is er toch aan de hand met de jeugd van nu???


Frank