Nieuwe telefoon: Nokia 6230

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Nieuwe telefoon: Nokia 6230

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 14:03

Wat een bezoekje aan je lieftallige broer al niet allemaal kan betekenen.. Haha!
Gisteren was ik even bij mijn broer in Haarlem. Hij heeft daar nl een telefoonzaak en die had ik nog nooit gezien.
Toen meteen maar even gekeken wanneer mijn abonnement afliep, want ik was wel weer toe aan een nieuwe!
En die heb ik! Echt een superrelaxte!
http://www.nokia.nl/nl/telefoons/modell ... index.html

Ik was altijd iemand die een telefoon voor het bellen had en camera's en andere hippe snufjes niet zo belangrijk vond. Maar nu ik het eenmaal allemaal heb is het echt geweldig!
Hij heeft een camera, kan filmpjes opnemen (met geluid), een radio, een MP3-speler en nog veel meer hips! Moet die andere alleen nog even uitvinden Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 14:28

Uiteraard! Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 17:43

RockyLover schreef:
Gaaf! welke telefoonwinkel in haarlem? Wij gingen gister ook een nieuwe halen Lachen

Flexiphone. Handig hoor, zo'n broer. Ik kreeg hem nl gratis bij een éénjarig abonnement, terwijl je hem anders alleen bij een tweejarig krijgt...

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-06-04 20:31

Sundancer schreef:
Allemaal maar dure telefoons Scheve mond

Als ik niet zo'n fijne broer had, dan had ik ook nog steeds een 3310 waarschijnlijk.
Het interesseert me nl niet zo, maar ik MOEST deze nemen van hem, want dat was het tofste toestel wat er het komende jaar zou komen yedda yedda yedda...
Nou, daar zeg ik dan natuurlijk geen nee tegen Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-04 11:46

Daar heb ik ook nog mee in mijn hande gestaan. Mijn broer was in de veronderstelling dat ik de hele dag aan het smsen was.
Ik sms dus helemaal niet zoveel (meer...) en dat toetsenbord leek me helemaal niet handig. Het waren van die hele kleine knopjes en ik vind T9 echt al een briljante uitvinding!
Ik vond deze die ik nu heb mooier en die kon meer Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-06-04 20:31

Ilse schreef:
Ik heb deze http://www.nokia.nl/nl/telefoons/modell ... index.html
Ben er erg blij mee, al vind ik het jammer dat je er geen foto's mee kunt maken.. wel ontvangen en versturen *LOL*

Die had ik! (of heb ik nog steeds Haha!)
Je kunt er wel foto's mee maken, maar dan moet je er een extern cameraatje opzetten.
Vond dat ook een fijne telefoon alleen het bereik was slecht. Dus hij is nu ook opgestuurd omdat dat niet hoorde. Is ws fout in toestel.
Als ik hem in mijn zak had, had ik al geen bereik meer....

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angelaa2, Antonius, dalena, EsmeeKKK, Eve_Nie, Galja, IASCrawler, Kieffertje, Laibadji, Pluisje1998, sinnekinne, stoer, Telpeva en 58 bezoekers