Verhuizdozen inpakken is niet meer nodig :)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Verhuizdozen inpakken is niet meer nodig :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-02 00:29

Tja... vanmiddag heb ik net vijf verhuisdozen gekocht, zodat ik alvast een beginnetje kan maken. Gaaaap
Zojuist heb ik ze vast in elkaar gezet en op gestapeld.

Zie ik ineens die stapel bewegen.. Bloos En d'r komt ook nog geluid uit.. Bloos
Brrrr... wel creapy zo op deze manier....

Maar wat blijkt.. een van mijn katten wil schijnbaar wel dolgraag verhuizen... (ze heeft denk ik nog niet door wat ze hier gaat missen) die heeft zichzelf namelijk al helemaal ingepakt *LOL*

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 09:52

agut, wat snoepig
Die beestjes voelen het gewoon he?
Ze voelen dat er wat spannends gaat gebeuren, grappig is dat Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 10:04

Ha ha, handig zo'n hulpje!

Vroeger zetten wij vaak voor de lol een lege doos in de kamer. Met dan een paar gaatjes hier en daar waar precies een ppotje door kon. Uren lol hadden onze katten daarmee. Zat er 1 aan de buitenkant en dan ander in de doos en dan met de pootjes door de gaten naar elkaar graaien.
Alleen die smeerlap van een Makreel ging er ook heel stilletjes in zitten om dan als je op je blote voeten langsliep even zijn pootje uit te steken, dan schrik je rot }>

Heb je genoeg dozen intussen?

Ik hoorde dat ze in Enschede een "dozencentrale" (tsja, aparte naam) hebben. daar kan je voor een gulden per doos een doos meenemen die stevig is en maar iets kleiner dan een echte verhuisdoos.

Succes met verhuizen!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 10:16

Ja die katten ja die zijn echt leuk! En dan in combinatie met een doos.... pas maar op dat ze je dozen niet slopen. Haha!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 11:53

Sjimmy schreef:
Ja die katten ja die zijn echt leuk! En dan in combinatie met een doos.... pas maar op dat ze je dozen niet slopen. Haha!


ja, dan ben je verder van huis Haha!
kun je weer nieuwe gaan halen Lachen

Dees

Berichten: 18911
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 13:13

Joh, je gaat toch geen verhuisdozen kopen! Een bananendoos uit de supermarkt is een veel goedkoper beginnetje!
Ik zal straks meteen wat dozen in de auto gooien! Dan zijn die alvast maar bij je in de buurt, hoe ze dan bij jouw komen hebben we het nog wel even over....

ik denk dat je katten zeker willen weten dat ook zij meeverhuizen, ze pakken zichzelf alvast in!