Windows XP

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Windows XP

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-02 10:05

Ik heb net een sony viao gekocht Haha! met XP.

Het lijkt me stug, maar het lijkt me wel dat Bokt met Windows XP vlugger is dan op mijn oude laptop. Of heeft dat te maken met het feit dat het nog vroeg is?

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-02 10:43

mmmm....is nog steeds vlugger!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-02 10:46

het is ook grappig dat ik dit topic nergens zie. Dus ook niet in algemeen......weird. Ik reageer dus via 'zoek naar berichten van gebruiker"...

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 10:50

Ik merkte bij mij ook direct verschil. Ligt trouwens wel aan welke computer ik gebruik. Ik heb hier 3 computers met Xp erop, zelfde verbinding en merk bij mijn vaste computer veel verschil, bij de laptops niet of weinig.
Ik heb hier een analoge verbinding, veel verschil merkbaar. In Hoogezand een (slechte) kabelverbinding en daar merk ik (op een vaste computer) weer geen verschil.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-02 11:08

Ook heel irri is dat ik na ik op F5 heb gedrukt, het topic wel zie. Hij maakt dus ongevraagd gebruik van oude cookies of temp files. Ik moet dus iedere keer op refresh drukken. Misschien dat hij daarom wel vlugger is. Ik vraag me af waarom hij niet updat als ik opnieuw op een link klik....

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 12:32

Ik heb een heel weekend XP op mijn computer gehad. Het werkte perfect. Alle hardware werd herkend. Alleen de geluidskaart werkte niet helemaal goed, ik kreeg er wel geluid uit trouwens.

Marije_jiplover

Berichten: 25306
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 13:40

Ik heb sinds zondag een nieuwe PC,ook met Xp. Merk wel verschil in snelheid, maar volgens mij komt dat omdat deze computer veel sneller is dan mijn vorige. En ik had al supersnel internet, dus dat maakt verder ook geen verschil.
Ik vind het trouwens wel grappig, al die kleurtjes, je wordt er echt vrolijk van!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 13:43

Ik merkte ook verschil in snelheid in vergelijking met Windows 98. Kan natuurlijk ook komen doordat ik nog niet zo lang geleden geheugen heb laten bijbouwen.
Windows XP beviel iig heel erg goed. Heel makkelijk in gebruik. Het is alleen in het begin ff wennen en zoeken waar alles zit.

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

windows xp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 14:14

Marsje schreef:
Ik heb een heel weekend XP op mijn computer gehad. Het werkte perfect. Alle hardware werd herkend. Alleen de geluidskaart werkte niet helemaal goed, ik kreeg er wel geluid uit trouwens.


Wij hebben ook windows xp, nu we die nieuwe computer hebben, we kunnen ook dvd''s afspelen en cd's branden enzo en we hebben een speciale geluidskaart met Dolby geluid, maar je moet gewoon ff uitvogelen hoe je dat moet installeren, ik zit nu niet op mn eigen computer, maar als ik thuis ben weet ik het wel.

Dorine_81

Berichten: 1639
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Beek (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 15:25

Ik heb eindelijk ook xp al een paar weken en heb idd het gevoel dat alles sneller is als je eenmaal gewend ben wil jen iet meer terug naar 98 hahaha... ik vind het teneerste mooier en makkelijker vooral documenten en foto's zijn duidelijk en snel te vinden...toppie....

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 15:27

Ik heb al een maand of 6 xp...en werkt perfect! Ik zal meteen verschil! Ik vind niet alleen dat de browser sneller werkt, ook andere programma's reageren veel sneller!

Nu weer wat minder snel omdat ik er wat geheugen uit heb moeten halen Frusty

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 16:53

Toch voor mij nog lang geen xp, er zitten voor mij nog te veel beveiligingsbugs en ondersteuningsfouten in. Ik wacht toch liever minstens tot de zomer of totdat er een derde servicepakket is uitgebracht. Sowieso alles van Microsoft is onveilig en er is altijd wel iets wat niet werkt zoals het hoort te werken, vaak is het ook nog zo dat als ze een servicepakket aanbieden, er nog meer gaten in zitten als in de orginele versie. Ik blijf dus nog lekker even bij mijn windows 98 SE. Waarom zou ik iets veranderen wat nog goed werkt?