Sjit! Nog een maand vrij!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Sjit! Nog een maand vrij!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-02 19:09

Sjongejonge...
Ik zou in Februari beginnen met mijn studie (facilitair management) en werkte vanaf Oktober als secretaresse bij een erg leuk bedrijf. Ik heb toen met de school gebeld om te vragen wanneer ik moest beginnen, en die zeiden 7 februari. Dus ik 19 januari opgehouden met werken, ik dacht, heb ik nog mooi 2 weekjes vakantie.

Krijg ik nu eindelijk het infopakket met de post (na weer herhaaldelijk bellen) Blijkt dat ik pas de 28e welkomstdag heb!!!

Sjit! Heb ik voor niks mijn baan opgezegd! Anderhalve maand vakantie vind ik wel erg lang en zou niet weten hoe ik dat nuttig kan besteden zonder al mijn pasverdiende geld op te geven Boos!

Alhoewel.... weet iemand waar je zo'n ANWB rijopleiding van een week ofzo kan volgen? Als ik dan toch de tijd heb kan ik dat maar beter nuttig besteden....
Laatst bijgewerkt door Laura op 29-01-02 19:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 19:10

He wat balen... En je bent niet wat langer nodig op je werk? Dat je het uilegd?
Anders vrees ik dat je echt 1,5 maand vakantie moet houden Haha! Clown

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-02 19:12

Jawel, ze zouden me zelfs weer erg graag terug hebben... maar dat is ook een beetje een verotte situatie... heb nl net twee secretaresses ingewerkt om mijn baan over te nemen en heb met veel bombarie afscheid genomen... en om dat weer fulltime terug te komen is ook zo wat... zo van 'hallo, daar was ik weer!'

Hee is bij 538 niet een vakantie te winnen van een week dat je dezelfde dag nog weg kan? Denk dat ik dat maar eens ga proberen ofzo Knipoog

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 19:33

dan heb je mooi tijd om een nieuwe verzorgster te zoeken voor t andere paard en tot die tijd paardje er toch maar bij rijden Haha!

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 19:49

Naar een uitzendbureau gaan en tijdelijk werk zoeken?

Death_Squad

Berichten: 2203
Geregistreerd: 19-04-01
Woonplaats: Fysiek: 's-Hertogenbosch Hart: R'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 21:00

Als je die rijopleiding wil doen, dan ben je rijkelijk aan de late kant, daar meot je je ongeveer een half jaar van te voren voor opgeven!

Euh neem een niet-al-te-spoed-cursus borduren?!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-02 21:24

Lijkt me sterk dat ze iemand voor een maandje willen hebben.... afgezien van voor bollenpellen ofzo Haha!

Neuh als die ANWB rijopleiding niks wordt (geen reservelijst?) en de vakantie niet doorgaat ga ik misschien toch maar eens bij m'n oude bedrijf informeren....