zo stom, heb ik weer hoor(knappe rij-instructeur!)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

zo stom, heb ik weer hoor(knappe rij-instructeur!)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 08:44

ja hoor, ik had vanmorgen rijles, om 8.00 Gaaaap
en ja normaal heb ik de rijschoolhouder, of zijn schoonzoon, dus ja niet dat je zegt daar moet ik er goed voor uitzien

dus ik een simpel truitje aan, oude vrij losse broek, geen make-up en mn haren die eigenlijk gewassen moeten worden maar dat doe ik strax na mn paardrijles, en enorme wallen onder mn ogen om het compleet te maken

ik loop naar buiten, en er stapt zo'n superlekker ding uit de auto Bloos!
tsja hij was 24 en zit in t leger en 2 avonden+zaterdagochtend geeft ie rijles, dus ik baalde haha ik had echt zoiets van ja was ik maar ipv om 10 voor 8 gewoon om half 8 opgestaan en er wat beter en wakkerder uitgezien Knipoog

maargoed wij lekker radio 538 aan, lekker kletsen over uitgaan enzo, en toen hadden we t over exen enzo, kent hij gewoon 5 van mn exen die hier uit de buurt komen, dus ik zei al ja nu krijg je een heel verkeerd beeld van mij, ipv een braaf meisje dat gaat samenwonen den je nu dat ik een of ander sletje ben zeker Bloos

maargoed, hij kende me nog van zien van een jaar of 4/5 geleden en vond t leuk om t meisje van de verhalen van zn vrienden eindelijk eens overdag te zien en wat meer mee te kletsen enzo

maargoed, we hebben lekker relaxed rondgereden, flink gelachen en hij vond dat ik netjs reed, zelfverzekerd en relaxed maar toch oplettend

we hebben een deal, als ik slaag mag ik een keer in zn cabrio rijden, en hij komt een keer paardrijden hier Haha! en hij vroeg of ik vanaaf ook in e'hoven ben met stappen, maar denk dat machie(die komt hier t/m dinsdag Haha! ) en ik naar de time-out gaan vanaaf
Laatst bijgewerkt door Renske_ op 29-05-04 08:59, in het totaal 1 keer bewerkt

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-05-04 09:02

haha ja hij had me alleen gezien tijdens carnaval of met andere feesten, altijd in zatte toestand dus, en ik was toen uhm ja hoe zeg je dat vrij los en 'makkelijk' enzo Bloos maar ja meer dan 5 woorden hadden we nooit tegen elkaar gezegd, ik herkende hem ook niet meteen maar ja hij dacht wel dat ik het was, want er is maar 1 renske in heel hoogeloon Haha!

ik heb vrijdag examen, en dus geen les meer van hem Verdrietig maarja is misschien maar beter ook Schijnheilig

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BoJessie, ComscoreBot, flooooo, Hannerups, Kloesje, lanouska, larissa96, LisaVH96, LouLi, MarJon, Pasje03, Roquen, Saab99, Telpeva, Urbiezira, zonnebloem18 en 58 bezoekers