tegen dingen aanlopen op straat

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Zwitsal

Berichten: 7420
Geregistreerd: 02-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: tegen dingen aanlopen op straat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 21:26

hehe ja dat heb ik ook regelmatig..
ik struikel ook nog wel eens over mn honden Tong uitsteken (labradors, zou je toch niet over t hoofd zien omdat ze zo klein zijn, want dat zijn ze niet Tong uitsteken).

overigens is t ook wel eens andersom.. dat mn honden tegen een lantaarnpaal aanlopen Tong uitsteken dan zien ze een andere hond of kat en is het *kloenk* tegen de lantaarnpaal aan..
ik roep altijd nog, pas op! maar dat is altijd al te laat Tong uitsteken
dusja, honden passen bij mij ^^

x


Zwitsal

Berichten: 7420
Geregistreerd: 02-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: tegen dingen aanlopen op straat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 09:52

ik ben overigens ook wel eens in volle vaart tegen een glazen deur op gelopen..
was ik nog wel een stuk jonger, en we hadden op vakantie in een restaurant gegeten..en we hadden bij het toetje een of andere stikker oid gekregen, en ik kon er maarniet achter komen wat er nou precies opstond, dus ik was enorm aandachtig dat plaatje aan t bestuderen toen we naar buiten liepen.alleen die hele wand was van glas, en ik had me een beetje vergist in waar de deuropening zat (A). doet toch best pijn hoor ^^.

als heel klein kind heb ik ook wel eens een man tegen een boom aan laten lopen.
ik zat heel charmant te wezen in de kinderwagen/buggy, en lief te lachen tegen een meneer die zelf ook met een buggy voorbij liep.. dus die meneer was zo naar mij aan t kijken dat ie zo met kinderwagen en al tegen een boom op knalt..
tja..ik geef anderen ook gewoon het plezier van tegen dingen op lopen, zo sociaal ben ik nou ook wel weer (A)

x

Zwitsal

Berichten: 7420
Geregistreerd: 02-06-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: tegen dingen aanlopen op straat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-08 09:59

ohja dat heb ik ook wel eens ja..
dat ik de deur te langzaam open trek, en zelf te snel loop, dan knal ik er ook tegen aan .

maar ik ben sowieso een beetje onhandig Tong uitsteken

ik kijk ook altijd uit voorzorg naar beneden als ik een trap afloop op school, want anders ga ik geheid onderuit.
nadeel is dan weer dat ik niet kan zien of er voor me iemand me tegemoed komt Tong uitsteken en dus wel eens tegen mensen aanknal^^

x


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 96Laura, _kimm, Anouk_H, Ashleytjuhh, Besje, Eefje_Sammy, GrapeshotBot, heidiLOVER, IASCrawler, Iccc, janneke_S, katinker, koenlover, Lisewiesje, luxx, Marcella, MarjanB, Miran, Momo94, Paloma_Janet, sassefras, Sjokki, Sorro, Thami, TheNovelist, thequeensmum, winnetou4502, xSCWx en 56 bezoekers