'Al-Qaeda heeft 18.000 man klaarstaan'

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

LePopp

Berichten: 1111
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 13:57

Dit is idd niet echt wat je zegt, goed voor de gemoedsrust. Van IISS is het zeker wel te verwachten dat zij hun zaken goed onderbouwt hebben. Het zijn de top-denkers en analytica van verschillende organisatie zoals van het leger, geheime diensten etc.

Ook waren er mensen in de VS op hoogte van a.s. kapingen van vliegtuigen in de VS. Er is alleen niet naar geluisterd.

Ik ben blij dat ik niet in de buurt van drukke steden woon, zoals A'dam of Den Haag...

Fryslân Poppe!


LePopp

Berichten: 1111
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 18:56

Sypheron"]
[quote="fsoudan schreef:
Het risico dat ze hier komen is nihil...


Waarom wel Madrid?

Nederland speelt een behoorlijk grote rol in de EU, en daarnaast ook in Irak. Plus het feit dat er een behoorlijk aantal Amerikaanse bedrijven belangrijke vestigingen heeft in NL.
[/quote]

Daar komt bij dat wij vanaf juni EU-voorzitter zijn en dus in de belangstelling staan en alle EU-tops in nederland zijn

Fryslân Poppe!

LePopp

Berichten: 1111
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 20:16

die zijn zoals gewoonlijk onafhankelijk ...

Fryslân Poppe!

LePopp

Berichten: 1111
Geregistreerd: 17-03-04
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 00:02

vant weekend waren er 2 bommeldingen bij McDonald'sen in Rome en Istanboel. Waren niet aan elkaar gelinkt, verschillende groeperingen, maar ik heb wel minder zin om te gaan werken morgenavond...

Fryslân Poppe!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _JTM, astrea, DayDream21, Ginny135, Googlebot, ikkebenmar, lastig, Polarize, Whisky00, wiifke, Winna, xChoco, xSalina, YandexBot en 205 bezoekers