tongpiercing

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 12:28

Nah komtie dan:

Je laat hem zetten, ikvoelde er bijna niks van, vergeleken met mn andere piercings.
Verder, heb je zo'n 5 dagen veel last met eten, maar na die 5 dagen gaat het steeds beter, en na een week of 2 kan je weer normaal eten.

En al die ontstekingen, mensen die dat hebben gehad, dat zegt meer over hunzelf dan over die tongpiercing, want als je dingen goed verzorgt kan er nauwelijks nog een ontsteking komen.

Ik heb nergens last van gehad, met niks lopen spoelen, gewoon niks, en het was echt heel snel genezen Lachen

gewoon geen onderschrift :D



rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 12:49

Daarom zeg ik, dat dat meer om het persoon zelf gaat, als je er gevoelig voor bent, dan krijg je het toch wel, of je nou wil of niet.
Ik bedoel amar, ik heb er helemaal niks aan gedaan, alleen maar gekoeld, en ik heb geen ontsteeking gehad, helemaal niks.

gewoon geen onderschrift :D

rode_kool

Berichten: 4415
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 13:02

Mjah bij nader inzien had ik er een punt ofzo in moeten zetten Tong uitsteken
Maargoed, je snapt wat ik bedoel Lachen

gewoon geen onderschrift :D


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Zoe, Asvinia, BingBot, Duhelo, Dunkeedoo, Foreverkliek, Googlebot, IASCrawler, Irma77, laran, Lisanne_S, pony33, rocky_1995, YandexBot en 190 bezoekers