tongpiercing

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 11:56

Die van mij bleef ook ontsteken steeds was mijn tong dik.
Ik heb hem er toen ook uitgehaald. Ik ben erg gevoelig voor onstekingen maar in mijn navel en mijn oren heb ik daar totaal geen last van.

Het zetten vond ik reuze meevallen alleen de eerste week vond ik erg vervelend. Je kan moeilijk eten omdat je tong erg gezwollen is.

gr


Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 12:43

'toch nog maar even reageren.

Het zegt niets over een persoon zelf hoor in veel gevallen of het gaat onsteken of niet. Ik spoelde na elke maaltijd mijn mond met mondwater, maar na een tijdje begon het weer te ontsteken. Ik ben daar persoonlijk erg gevoelig voor. Gaatjes in mijn oren die ik al kweet niet hoeveel jaren heb die kunnen ook af en toe nog gaan ontsteken.

Je kan er nog zo goed voorzorgen het 'kan'gaan onsteken maar het hoeft niet.

gr

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 12:59

Ok dan is het duidelijk het kwam mij namelijk anders over.

De een kan er inderdaad beter tegen als de ander

gr

Rijo
Berichten: 2670
Geregistreerd: 19-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-04 13:06

I understand.

gr


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, Amazonbot, colinneke, ComscoreBot, Domi_94, ellen05, Es_ther, fleurtjeuh, fotolijstje, Goldwynn, haffiefreak, KikiCelinevs, Lalladidoo, Larislaatje, LilChar, Liseef, Monody, NibbitLotus, Nustice, Pellelilly, SentiBot, Swift en 178 bezoekers