vraag over digicam Blokker

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 10:15

Scum schreef:
Ik ben het niet helemaal met jullie eens. Trust is niet het allerbeste spul, maar daar is de prijs dan ook naar.
En 100 euro voor een camera met 3.1 px is een hele mooie prijs. Waar ik me echter meer zorgen over maak is dat het via Blokker verkocht wordt. Ik zou daar persoonlijk nooit electronische apparatuur kopen.. (spreek uit eigen ervaring).


Okeee, ik werk bij de blokker, en verkoop deze camera dus ook. Electra kan je prima bij de blokker kopen, we verkopen heel veel electra en er zijn goede garantie regelingen, die netjes nagekomen worden mits de bon bewaard wordt. Het enige nadeel van een camera kopen bij blokker is dat je minder informatie kan krijgen. Blokker werknemers beschikken niet (op uitzonderingen na dan) over veel camera kennis.

Over de camera zelf, je krijgt een camera die je voor die prijs kan verwachten. Kijk, hij heeft bijv. digitale zoom (waarbij je dus inzoomt op de pixels (toch? Schijnheilig)), wat ik persoonlijk een nadeel vind. Ook is het een vrij licht toestel, het oogt en voelt niet als een echt degelijk toestel.

Maar het is WEL een net toestel voor deze prijs. Want voor honderd euro kan je ook geen toptoestel verwacht, wat ook nog netjes compleet geleverd is. Dus, om af en toe een leuke foto mee te maken is hij prima, maar verwacht geen haarscherpe topfoto's.

Tiko is BOKTTINKER 2003!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Elitedeux, Gambler99, jmvdh, kimberly1995, leenleen11, meintje, mmajar, moOby, nonnekee, PipMarly, s_casper, Sabbientje, secricible, Selente, Vavane en 176 bezoekers