Heb jij een angst of fobie?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Waar ben jij bang voor?

Spinnen
52 (37%)
Muizen
2 (1%)
Vogels
Geen stemmen
Insecten
8 (5%)
Kleine ruimtes
13 (9%)
Vliegen (in een vliegtuig dus)
7 (5%)
Water
1 (0%)
De "dood"
13 (9%)
iets anders, namelijk.......
41 (29%)

Totaal aantal stemmen: 137


Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:59

Insecten en wespen en spinnen vallen bij mij onder hetzelfde Tong uitsteken

Insecten...pff begin er maar niet over. Ik ben zelfs voor de meest klein insect bang. Vanmiddag keek ik naar de bloemen die hier in een vaas stonden en daar zaten luizen op. Ik snel naar mijn moeder gegaan en die had ze weggegooid. Maar het tafeltje waar de vaas op stond zat ook helemaal onder. Ik pakte mijn camera en keek of ik er een goeie macro foto van kon maken (ja moet toch íéts doen Tong uitsteken). Nou niet gelukt dus ik kijk op mijn hand, zit er stond beestje op..nou je had me moeten zien, ik begon half te panieken en alles van me af te slaan alsof ik helemaal onder zat. IEW verschrikkelijk zijn die beesten. En alle andere insecten ook.
Op mijn kamer loopt er wel eens zo`n zilvervisje. Laatst was ik op aan t ruimen. Ik pakte een map die op de grond lag en deed hem open. Liep er ineens zo`n hysterisch zilvervisje in mn map...ik schrok me echt dood en gooide de map op de grond. Zilvervisje doodgestampt...voel ik ineens een kriebel bij mijn been. Dus ik schud een keer met mn been, komt er zo`n zilvervisje uit! Iehhh ik schreeuwde alles bij elkaar en begon helemaal in t rond te springen. Ik rende kei hard naar beneden en kwam het eerste uur niet meer in mn kamer Bloos

    Dance to express, not to impress.


Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 23:08

Lisetje schreef:
Spinnen heb ik gedaan.
Vreselijk die beesten. Kruipen zo snel als ze kunnen ergens onder brrr.
En dan te bedenken dat een mens gemiddeld 8 spinnen per jaar eet of zoiets Knipoog Tong uitsteken
Moet er niet aan denken Scheve mond


Zilvervisjes zijn tien keer zo snel Scheve mond moet je nagaan..

Nou ik denk wel dat het zware onzin is over dat je gemiddeld 8 spinnen per jaar eet.. Hoe kan dat nou als je met je mond dicht slaapt Clown
Of het moet een hele slimme spin zijn en 2 van zijn 8 poten gebruiken om je mond open te doen *LOL*

    Dance to express, not to impress.


Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 12:18

Water..

Niet echt een angst maar er zijn snel mensen die mij kopje onder willen duwen en dat moet je echt niet doen want dan raak ik totaal in paniek.

Toen ik nog klein was ging ik met een tante en 2 nichtjes zwemmen. Je hebt in het water om de zoveel meter zo`n touw met van die ballen eraan hangen. Ik kon toen nog niet zwemmen. Ik wilde gewoon proberen of ik het zou halen om naar de volgende te zwemmen. Dat lukte dus niet en ik ging kopje onder en ik kei hard schreeuwen en kwam bijna niet meer boven. Mijn tante had mij nog net op tijd vast.
Ik denk dat ik daar onbewust iets van overgehouden heb.

Ik kan er ook niet tegen als een groepje mij vastpakt en dan een geintje met mij gaan uithalen. Dan ga ik echt alle kanten op slaan en schoppen, als ze mij maar los laten. Ik weet niet waaronder dit valt..

    Dance to express, not to impress.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 15:08

runningkawa schreef:
Een hele hoop Bloos!

water waar ik niet in kan staan.
hoogtes hoger dan 2 meter en is het niet stabiel dan niet hoger dan 1 meter

Eigenlijk ben ik een grote scheiterd Haha!


Same here

    Dance to express, not to impress.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 15:54

Charmed_One schreef:
Ik ben bang voor spinnen, heb hoogtevrees, tandartsen, naalden, Clowns en ook en pietsie voor etalage poppen *brrrrrr*


Clowns!

Die dingen vind ik echt eng, die moet ik van kleins af aan al niet Scheve mond

    Dance to express, not to impress.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 20:25

Ik heb sinds kort een serieuze insecten fobie Scheve mond

    Dance to express, not to impress.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 20:26

Kyaralover"]
[quote="Sammm"][quote="Irritant"]
[quote="Charmed_One schreef:
Ik ben bang voor spinnen, heb hoogtevrees, tandartsen, naalden, Clowns en ook en pietsie voor etalage poppen *brrrrrr*


Clowns!

Die dingen vind ik echt eng, die moet ik van kleins af aan al niet Scheve mond
[/quote]
Vind ik ook! Behalve Bassie, die is niet eng. Haha!

Vooral van zo'n pierrot krijg ik de rillingen over m'n rug. Scheve mond
[/quote]

Moet je de film "It" gaan kijken Tong uitsteken
[/quote]

Oke, de film It is eng. Maar ik vind hem niet zo eng als van die blije hyperactieve overdreven guppen clowns..

    Dance to express, not to impress.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 20:30

Nou die is niet echt dus daar ben ik niet bang voor. Maar van die circusclowns Nagelbijten / Gniffelen

    Dance to express, not to impress.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-04 23:17

Nou dat zou ik maar niet te vroeg zeggen. Die dingen zijn super hard aan de buitenkant. Mijn vader kon er een hele tijd terug ook een niet zomaar kapot trappen Scheve mond

    Dance to express, not to impress.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, Amazonbot, Animal, Barchetta, fnpetter1990, gigil, goesju, GrapeshotBot, judithje, karlli, Saskiaa_, Sintara, teunis001, Weenck, YandexBot en 155 bezoekers