Naar de stad, wat kopen???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Naar de stad, wat kopen???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 15:09

Ik ga zo naar de stad, ga iig schoenen jas en felle kleurtjes spullen kopen en veel wit denk k en een lichte spijkerbroek

Maar wat vinden jullie nou echt wat je deze zomer moet hebben??? Niet dat ik helemaal alles na aap of alles volg qua trends maar ben wel benieuwd.. Haha!

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 15:10

Tja, ik weet begot niet waarvan jij houdt dus ik kan moeilijk zeggen wat jij MOET hebben Tong uitsteken

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 15:13

Haha, ik hou zeg maar wel van die dingen die er nu zijn, maar ik ben ook niet zo dat ik elke week iets ga kopen omdat dat ín' is. Ben meer zo van wat er in de winkels hangt het leuke pik ik ertussenuit en de rest draag ik niet jammer dan of het mode is of niet.

CharazJarig

Berichten: 24282
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 15:34

'stevige' spijkerbroeken met vale plekken en lekkere vrolijke shirtjes/topjes

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 16:43

_Romana_ ik ben dus ook zo een eentje die koopt wat ie leuk vind. Ik Volg de trends soms, zoals lage hals. Maar niet echt. Waar ik van hou is strakke jeans. Enne mooie t-shirtjes. Wat je moet hebben voor aanstaande zomvervakantie denk ik wel minirok. Ik heb er grandioos veel van Lachen

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 17:05

Voor de zomer heb je natuurlijk nodig....


bikini's!!!! (mijn persoonlijke verslaving Knipoog )

Kanjer

Berichten: 188
Geregistreerd: 01-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 17:15

ik heb inderdaad ook veel mini rokjes gekocht en veel gekleurde (Rose) truitjes. lekker vrolijk iig Lachen

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 17:31

Ja zeker. Ik ben laatste tijd nogal verslaafd aan de kleur roze/rood want ik heb nu binnen 2 maanden zo ongeveer gekocht: *( zonder andere kleur dingen)* Roze riem, roze trui, roze met grijs gestreepte t-shirt, roze sesamstraat t-shirt, rode schoenen. Zo Haha!

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 17:37

Ik ben weer terug en heb gekocht: -Witte puntschoentjes met bandje om enkel.
- licht turkooizen shirtje bij We
- Blauw shirtje met iets erop gedaan met boothals en driekwart mouwen van 10 Feet
- Truitje van Vanilia met oranje witte en groene streepjes ( gestreept) En van die aparte mouwtjes.
- Een shirtje zonder mouwen bij We ook weer blauw( echt alles is blauw haha), komt ook veel voor in de stad!)

Verder wil ik nog een jas: en wit colbertje maar waar??
Lichte spijkerbroek van diesel ofzo
witte linnen of iets in die trant broek
Bikini!!
riempjes..
(sokken, ondergoed, spullen bij drogist ook nog Knipoog )

heb hele leuke gezien bij vanilia, lichtroze met zo'n cremekleurig randje eraan, echt heel schattig heb je ook een pareo bij, die wil ik wel of een licht turkooizen bikini, maar probleem is dat me billen een beetje dik zijn Bloos Haha! Huilen (ben nog steeds bezig ben dunner te worden maar t lukt niet) dus eigenlijk wil ik nog ff wachten maar dan is misschien me maat weg, maar goed ga van de week wel ff nog een keer naar de stad.

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 17:49

Je lijkt wel op mij zeg,_Romana_ ik ben ook dol op winkelen! Echt wel. Dat doe ik dus ook bijna elke week. Of ga ik eens 2x per week, donderdag avond en op zaterdag. Maar goed. In welke stad winkel je altijd dan, ik winkel vooral in Groningen.

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 17:50

Ik ben indd gek op winkelen, kan uren lopen haha Knipoog m,aar de laatste tijd ga k niet meer zo vaak, ben een beetje blut en t wakm er steeds niet van en ik woon best ver vd stad af en ik heb me paard en me huiswerk... Ik ga altijd In alkmaar Of a'dam..

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 17:56

Wit colbertje, kun je kopen van Vila, is van linnen. Je hebt ze in verschillende kleuren, oa. wit dus Knipoog Ze zijn ook maar 30 euro (nog niet eens geloof ik Lachen )

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 17:56

Gisteren ook wezen kopen: 4 t shirts, korte broek,
Dat was voor mijzelf.

Voor Linet heb ik twee jasjes en twee riemen gekocht.

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 18:00

Dankje veer! Maar ik wil geen linnen, ik wil echt van die stevige stof. Zoals die je nu bij de vero moda hebt alleen dan in t wit( als je weet welke dat zijn??)

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 18:59

Van echte stof je kun je wel bij V&D kopen, vekrijg baar in roze *( ribstof of gewone)* en witte.

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 19:00

oke, dankje Knipoog Ga ik daar van de week ff snel kijken Haha!

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 19:02

Haha, als het open is, nu niet meer dus Haha! Trouwens is Alkmaar een leuke winkelstad? Wat is er zoal? Is er ook veel kleine zaakjes? Weet je wat ook lek is Romana? Arnhem!

_Romana_
Berichten: 3188
Geregistreerd: 01-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 19:08

Ja, alkmaar is wel leuk hoor, je hebt twee straten met veel winkels:
v&d, esprit, men at work, mango, h&m, sps superstar, vanilia, sissy boy, perdue( met indian rose), velvet, dean and deluca( ook met merkkleding) uhm vero moda, cinderella( voor schoenen) en sasha en invito en ziengs en sneakers voor schoenen.. uhm wat nog meer, time cruising( met gsus) en verder weet k t ff niet meer Schijnheilig Uhm ja je hebt op zich ook wel kleine winkeltjes maar niet zoveel..

Ja arnhem lijkt me ook leuk ja!! Maar tis een beetje ver weg dus dat kan alleen als ik daar in de buurt ben. Rotterdam vind ik trouwens ook heel leuk! En ik ben n keer in Harlingen geweest, was voor harlingen(had er niet veel van verwacht) best wel leuk met winkels enz.

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 20:24

Ik heb vandaag de hele middag in Alkmaar geslenterd en met helemaal niks thuis gekomen, daar heb ik echt de balen van.
Maandag dan maar even naar Hoorn toe misschien dat ik daar slaag.
Ik wil gewoon nieuwe schoenen/kleding maar kan nergen slagen, nouja dat bespaard ook wel weer geld Haha!

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 21:11

_Romana_ Ja he, maar als ik weten mag, waar woon je dan? Ik woon in Haren, net onder Groningen. Een leuke stad, waar ik graag winkelt is Heerestraat, winkels zoals Skooter, The Sting, The Store, Men at work, Esprit, Hunkemoller, Invito, Projekt_43 (merkenwinkel) H&M, V&D, Cool Cat, US Wear, ga zo maar door. I luv Grunn Haha!

Volkoren
Berichten: 5143
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 21:12

wat je MOET hebben? Hetgene wat jij leuk vind..... Haha!

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 21:14

Je moet nemen wat je zelf leuk vindt...
Ik heb felgroene gympies ik moes ze hebben toen ik ze zag....en zo zal jij ook vast wel wat tegenkomen hoor Knipoog

Amy77
Berichten: 11262
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Op de mooiste plek in Drenthe :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 21:54

Uhm, slippers in allerlei leuke kleuren, staat ook erg leuk onder een spijkerbroek en zit erg lekker. Oja en van die instappuntschoentjes met kleine hak. Voor de rest maken de accesoires het allemaal af, leuke brede band voor in je haar in een felle kleur, tas in dezelfde kleur. Leuke riempjes, draag er bv twee bovenelkaar.
Veel plezier met shoppen, ik wil oohook...

Lanide
Berichten: 1425
Geregistreerd: 08-05-04
Woonplaats: Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 15:26

Kimberley77, je wilt ook dus ga shoppen!!!! Haha! Hoeveel mag een broek of t-shirtje voor jullie kosten?