Gapyear

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Gapyear

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-05-04 22:52

Ik doe dit jaar eindexamen VWO en zit al maanden te piekeren over wat ik volgend jaar moet gaan doen. Ik weet namelijk echt niet wat ik zou willen studeren en heb nu (half) besloten gapyear te nemen: een jaar iets anders dus. Daarvoor heb ik een miljoen ideeën; een talencursus, reizen, vrijwilligerswerk, een kunstopleiding en/of combinaties hiervan. Keuze genoeg, maar kiezen is nou juist zo moeilijk: alles is leuk Haha! Wat ik denk te gaan doen wisselt dus ook per week (of soms per dag...)

Nu heb ik een mogelijkheid gekregen om een semester een danssopleiding in Mexico te gaan doen en dat is voor mij een beetje een dream come true: ik dans namelijk al m'n hele leven en het is echt mij grootste passie. Pling Bovendien kan ik dan óók nog reizen en Spaans leren... Erg verleidelijk dus Knipoog

Wat ik me nou afvroeg is of er hier meer bokkers zijn die een gapyear hebben genomen, en wat ze in die tijd hebben gedaan. Ook alle redenen om het wel of niet te doen, tips, aan-en afraders ben ik allemaal heel erg in geïnteresseerd Lachen



Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-05-04 16:34

Niemand? Verdrietig Ik wil alleen maar leuke (en minder leuke) verhaaltjes horen...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, Absolem, Amazonbot, Axxy, Effy, EmptyWords, FlyingShadow, GoogleAdsense, Ipsiedipsie, maaikemuis, NogSteedsGek, TessaM, YandexBot en 123 bezoekers