Yea...aangenomen!!!!

Moderators: Dani, Murthul, Amaryllis, Muurp

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

moekoekoe

Yea...aangenomen!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-01-02 20:24

Vanaf overmorgen ben ik weer peuterleidster!
Na een sollicitatie op het kinderdagverblijf in dit dorp ben ik van de 5 sollicitanten uitgekozen!!!
De anderen worden als oproepkracht aangesteld en ik krijg een vast contract. Ben best een beetje vereerd, vooral omdat ik 'niet van hier' ben, ben toch de import zeg maar....
Na 5 jaar met mijn eigen kindjes thuis te zijn geweest vindt ik peutertjes van anderen wel weer leuk.
Ik ga 3 ochtenden en 1 middag werken, hou daarnaast dus tijd genoeg over voor mijn eigen paarden, wat lesklanten en wsc binnekort 1 of 2 paardjes van mijn instructrice te rijden!!!
In de schoolvakanties ben ik vrij, dus dit is super te combineren met mijn kids!!!!!

Groetjes Suzanne

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-02 13:28

Hihi...ja ik ben ook erg blij, vandaag contract gezien en morgen beginnen!!!

Yep Nimber, ik heb nu 3 lesklanten op de vrijdagavond! En via mijn instructrice krijg ik wsch wat paardjes te rijden.
Mickey, die paarden staan nu niet bij Vivian. Het gaat om paarden die nog ingereden moeten worden, of paarden die onder Z nivo zitten. Dan neemt ze ze weer over als ze daar wel op zitten.....
Die lesklanten heeft ze ook doorgespeeld, alles onder M nivo neemt ze niet aan, maar geeft ze mijn nr, dus dat is wel heel leuk! Ik vond het wel doodeng in het begin, had ik zoiets van wat moeten ze nou van MIJ leren?
Maar het is wel heel leuk om te doen.
Jammer he dat Bianca weggaat! Ik vind het echt een aardige meid en wat een snoepie van een hondje heeft ze nu... Kwijl

Maarre...de kleine peutertjes vind ik ook wel weer leuk. Ik heb eindelijk het idee dat ons leventje weer op rails komt. Nou nog starten binnenkort...bibberrrrrr....

Groetjes Suzanne

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-02 19:50

Ik heb de Aw gedaan, dat was nog voor de SPW....waaaaah, ik word OUD!
Ik heb heel lang met moeilijk opvoedbare kinderen gewerkt. Toen ik zelf kids kreeg kon ik ff geen kind van een ander meer zien. Ik had er zo'n afkeer van gekregen dat ik niet dacht ooit nog terug te gaan in de kinderopvang. Maar nu zijn die van mij ruim 5 en zijn andermans peutertjes toch wel weer cuty....
En dit kwam zo op mijn pad, het is allemaal zo ideaal te combineren met de rest dat ik het haast wel moet doen!

Groetjes Suzanne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie