Ik word gek van mezelf.. (verliefd)!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Ik word gek van mezelf.. (verliefd)!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 12:05

Ik word helemaal gek van mezelf. Ik ben verliefd op iemand die ik via internet heb leren kenne. Hij vind mij ook leuk. Maar ik preek m dus alleen op msn. Dus ik heb m al vanaf vorige woensdag niet meer gesproken. Wel mailtjes enz, van dat ie me mist enz. Maar ik mis m dus beetje. En nu zit ik echt de hele tijd op msn In de hoop dat hij er ook is. En dan ga ik ff zijn telefoonummer vragen. Ook controleer ik 4x op een dag me mailbox. Maar ik hoop dat ie snel komt..Want dit hou ik niet langer vol.. .

Herkent iemand dit? Ik word dus helemaal gek van mezelf.
Sorry voor dit onnuttige verhaal, moest t gewoon ff kwijt..

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:25

gaaf voor je maar doe je wel voorzichtig je weet nooit zeker wie en wat er aan de andere kant van de computer zit
ik hoop voor jou een hele lieve knul laat je horen hoe t verder gaat???

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-04 12:52

Ja, i kdoe zeker voorzichtig. Heb hem al een paar keer via de cam enz gezien. En als we afspreken, word dat zeker ergens centraal in Breda, waar redelijk veel mensen rondlopen. toch voor de zekerheid. En dan als ik weet dat het klikt kunnen we altijd nog ergens anders heengaan ofzo. Maar ik laat nog wel horen hoe het gaat. Zeker als ik afgesproken heb, komt er een verslagje *LOL*

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 12:58

Wat leuk voor je, heerlijk gevoel niet?!

Dat gevoel ken ik absoluut, ben ook tot over mijn oren op dit moment op een hele lieve jongen maar hij zit momenteel in het buitenland voor zijn opleiding. Elke keer als ik van een vlucht terugkom en ik mijn telefoon aanzet dan is er weer die kriebels in mijn buik of ie wel of niet heeft gebelt of gesmst of dat ie op mijn voicemail staat Haha! Als ik dan een bericht zie staan dan slaat mijn hart gewoon 10 slagen over

Geniet van het gevoel en als hij echt zo leuk in het echt blijkt te zijn dan is het alleen nog maar leuker Knipoog