Zo was mijn relatie..(lang verhaal!)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 23:23

Ben er mee bekend......een vriend die alles voor je doet, nooit tegengas geeft, waar je alles uit moest persen en die alles goed vond.

Ik wou dat die een eigen mening kreeg, vroeg de hele tijd of die die wou geven, zijn mond open wou trekken.
Op het eind was het al stukken beter.....

We hebben zelfs nog samen gewoond maar steeds meer kreeg ik het idee dat het niet goed was, alles moest eruit geperst worden, alles vond die goed, en zelfs toen die meer zijn mening ging uiten*waar ik nog steeds heel erg blij om ben, laten zien wie je bent is een pre*

Na ruim 6 jaar maakte ik het uit, de gevoelens waren er niet helemaal meer, hij was net mijn broertje, ene hele erg lief broertje die me nooit zou laten zakken, maar waar ik dus nooit verder mee zou willen gaan.

Iets uit iemand persen vergt zoveel moeite en stompt je af.

Het is rot dat het uit is, maar het was simpelweg je grote liefde niet, je gevoel is emt de tijd wel gegroeid, maar voel je je rot omdat het uit is?
Of omdat hij het uitgemaakt heeft?

De manier waarop is natuurlijk niet goed, natuurlijk had die met je moeten praten, maar als die dat niet kan is de koek op.

Succes ermee, ik ga tegenwoordig voor het hele erge eigen mening soort man Knipoog
Niets beter dan na een felle discussie het fel goed te maken Haha!

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, Amazonbot, ardanwan, ChanelR, chinnie, DWitzel, Eleadoras, flooooo, Laibadji, NadjaNadja, Schuur_, Tazzey en 118 bezoekers