Communicatief creatief idee gevraagd :(

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Communicatief creatief idee gevraagd :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 17:27

Hallo lieve lezers die mij wellicht kunnen helpen,

Ik heb een vraag. Ik ben voor het bedrijf waar ik werk bezig een leuk idee te verzinnen om in contact te komen met een bepaalde groep mensen (doelgroep). Dit zijn een stelletje 'techneuten'. SAAI (niet allemaal hoor!!) Die mensen moeten informatie gaan ontvangen over een tweetal producten (technisch) die samen tot een goed resultaat leiden. Mensen zijn niet van deze combinatie op de hoogte.

Ik ben mij helemaal suf aan het piekeren voor een leuk idee, maar ik kom er niet op Scheve mond Ik heb al gedacht aan een mailing of e-mailing. Maar dat is zo standaard. Of aan een presentatie/demonstratie op een cd-rom/laptop bij die mensen. Dat is dan nog wel leuk. Het probleem is dat ik behalve papier niks kan meesturen (gadget of voorbeeld). De mogelijkheden zijn beperkt. Zit nog aan i-net te denken en online telefonische concall organiseren met presentatie Verward
Beurs organiseren kan wel, maar is te duur.

Het is niet mijn dagelijkse werk en ik heb hier dus helemaal geen ervaring verder mee. Zijn er mensen die hier wel ervaring mee hebben en evt. suggesties hebben of tips waar ik aan zou kunnen denken. Ik zoek niet zo zeer een plan, maar wat tips of ideetjes. oF mensen die misschien per PB wat ervaring willen uitwisselen. Ben nog niet zo lang in het arbeidsproces betrokken Haha!

Ik hoop dat iemand mij wellicht kan helpen
Ach gut Dat zou ik heel erg fijn hebben. Ook mensen die in zo'n zelfde situatie (soortgelijk) hebben gezeten, hoe kwam je uiteindelijk tot een uiteindelijk resultaat. Ik kan helaas ook niet lukraak ergens beginnen of moet ik dat juist wel doen Verward

Nerd

Thanks alvast. Myke

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 18:00

Dus je moet een soort manier verzinnen om met je doelgroep (techneuten) in contact te komen? En hoe moet je die gaan bereiken? Ik begrijp dat je een soort presentatie gaat houden? Ik begrijp eigenlijk niet zo goed, tot wat je moet komen?

Myke
Berichten: 839
Geregistreerd: 19-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-04 19:12

Hoi,

ja, ik moet een middel vinden om met die moeilijke gasten te bereiken zodat ze geïnteresseerd raken in die producten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 19:17

Wat zijn het voor producten? Je kan er iig al geen monster van geven ofzo? Een voorbeeld dus?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 19:40

Is er een budget om te adverteren in vakbladen?
Dan kun je potentiele klanten extra info of de producten sturen op aanvraag.
Voordeel hiervan is dat je niet blindelings hoeft te gaan rondsturen.
Als je alleen gericht naar geïnterresseerden iets hoeft te sturen kan het uiteindelijk zelfs goedkoper zijn.

Mag ik vragen om wat voor producten het gaat?
Misschien interressant voor de techneut waar ik mee getrouwd ben Lachen