Valentijn

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-01 00:40

ik weet lekker wel wat jouw vriendje jouw wil geven. nananana maar of t lukt weet ik niet anders moet ik t nog maar een keertje vragen. en voor iedereen die niets weet te verzinnen. ga gewoon een keertje romantisch paardrijden met je vriendje vindt ie vast wel leuk Knipoog

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 10:55

mijn taktiek is gewon zorg dat je geen vriendje hebt rond valentijn, hoef je niets te geven en ook niet te beenken wat je wil. Vindt Valentijn wel leuk, maar het is net als kerst. Met Kerst moet het vrede op aarde zijn en op elke andere dag hoeft dat niet. das dus ook een beetje onzin.
maar vindt t wel schattig al die lieve stelletjes die heel romantisch moeten gaan doen. Lovers

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 13:03

ach maak je daar nu niet druk om, hij weet jou ook niets te geven. hij zal wel naar sizzlers gaan en daar wat rode prulletjes opdoen, deed ie vorig jaar ook. heb t wel met m overgehad trouwens. ik heb tegen hem gezegd of jullie niet beter niet aan valentijn konden doen. maarnee wilde ie niet. is ie toch te romantisch voor *GRINNIK*
Lovers

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Marjolein

Berichten: 11634
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 21:28

haha zal ie leuk vinden. Heb zelf ook een tijd met hem gehad. en hij is echt een schatje. Alleen hij is ontzettend veel eisende belde elke dag en wilde je t liefst de hele dag zien enzo. nou ik kan daar dus helemaal niet tegen. Maar hij is wel zo van valentijn vieren. hij vond t van mij niet leuk dat ik er niet speciaal aangedacht had dat we een maand hadden (nouja dag daarna maakte ik t uit en daarna nog beetje knipperlicht gehad, zaterdagavondrelatie *grinni*) Dusja maaike zal der wel aan moeten geloven

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dees, Dyphusion, GoogleAdsense, Jolliej, JornaR, Loreke2, YandexBot en 172 bezoekers