>:@ sommige mensen!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Xyris

Berichten: 9444
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

>:@ sommige mensen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 20:04

Ok, dit verhaal heeft 2 kanten.

Wij hebben 2 katten lopen waarvan er 1 maar 3 poten heeft. Uiteraard vangen deze katten wel eens een vogeltje, maar dit komt maar heel zelden voor.

Onze buurvrouw echter, heeft een enorme hekel aan onze katten en kennelijk dus ook aan ons Boos!.
Echter is ze ook helemaal gek op vogels, wat dus in strijd staat met onze katten.

Wat heel irritant is nu, mijn vader werkt in het Spant, en heeft dus altijd een pak aan naar zijn werk. Die pakken hangen wij buiten om te drogen, maarja, als madame in de gaten heeft dat er een pak buiten hangt, pakt ze de tuinslang en doet net alsof ze haar tuin aan het water geven is, maar ze geeft ook graag even de schutting (waar GEEN planten staan) een beetje water waar mijn vader zijn pak dus met regelmaat hangt :@ met het resultaat dat ie helemaal zeiknat is en opnieuw gewassen kan worden.

vandeweek was ik boven uit het raam aan het kijken en ik zie onze 2 katten in de tuin van de buren lopen (dus ook degene met 3 poten die zich niet zo goed uit de voeten kan maken) en ik zie de buurvrouw een tuinslang pakken en richt zo op die katten van ons!
Nou is Me-too (onze complete kat) niet zo erg, die maakt zich wel uit de voeten, maar onze incomplete kat, sarabi, is niet zo snel, en daarbij is het een heel erg bange kat en kan gewoon geen vogels vangen..
Nou, ik KON die smerige trut wel! ben naar beneden gaan lopen en wezen roepen "ahhh arme sarabi, kom maar hier, jaa, ze is gemeen he? kom maar!" en ja hoor, daar kwam ook een zielig doodsbang doorweekt katje aanlopen.... Nou echt hoor, ik KON dr wel!

En dan nog het volgende, als ze in de gaten heeft dat wij buiten zitten gaat ze de vogels meeuwen eenden enz.) voeren! Met het gevolg dat wij ondergescheten worden!
En daarbij, vorig jaar is er een dringende oproep geweest dat we vogels na de winter NIET meer mogen voeren omdat met name de mannetjes zich dan gaan vervelen en de vrouwtjes helemaal dood naaien (ja letterlijk) ze putten elkaar gewoon uit, en er duiken dan zelfs mannetjes op mannetjes. Maar madame blijft voeren, zodat ze ons maar dwars kan zitten.

En behalve dat, een tijdje terug hadden we een paar bakstenen op de bielsen van de tuin gelegd (scheiding onze tuin, haar tuin) belt madame aan met de mededeling dat die bakstenen in haar tuin liggen en in de weg liggen!! WAT??? Ten eerste liggen de bielsen in ONZE tuin, niet aan haar kant, en ten 2e, wat doen die paar steentjes nou?

En ze is gierig....... de volgende dag stond ze ineens weer bij ons voor de deur met de vraag of ze onze steentjes mocht hebben!!!!! De steentjes waar ze zich de dag tevoren nog irriteerde!!!

Soms gooien wij wel eens tuinafval in het bosje achter ons huis, loopt ze te zeiken dat dat niet mag, maar intussen, als wij niet kijken, doet ze het zelf ook! Enz.

Om ook nog eens aan te geven wat voor trut ze is voor haar eigen famillie....

Hara zoon was hertrouwd met een vrouw, zoon en zijn vrouw hadden beiden kinderen uit het vorige huwelijk.
Ze wilt het kind van haar zoon wel 200 euro geven op de rekening, maar het kind van zijn vrouw niet, waarom niet? Nou, het is geen kind van hem!
Uiteindelijk heeft ze geen van beiden maar iets gegeven, was toch makkelijker zei ze!

Af en toe krijg ik moordneigingen..... Schijnheilig

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023



Xyris

Berichten: 9444
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 21:15

uhm, om mijn verhaal aan te vullen, die katten poepen nooit in de tuin van die vrouw, altijd in de bosjes achter ons huis. Ze zitten alleen maar te zitten in de tuin.
En om het verhaal nog wat sappiger te maken... Ze heeft NOOIT gewerkt, ze leeft op de erfenis van haar vorige 3 mannen.....HEEL vreemd, laatst zat ze weer te zeuren dat ze geen geld had, kort haarna had ze een ervenis gevangen van haar meest recente man Verward

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9444
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 00:36

Alet schreef:
Ik denk dat je dan alleen maar verder van huis bent... Dat zijn gewoon van die lui die verder nix hebben en zich zo doodvervelen dat ze zich in één ding vastbijten... En helaas zijn jullie het slachtoffer...


Wat je zegt :S dr zijn genoeg dingen waar ze ons op kan pakken (het verbaasd me dat ze dat nog niet gedaan heeft)

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9444
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 19:58

mwah, de katten kwamen maar zelden bij haar in de tuin totdat zij alle struiken aan haar kant van de tuin weghaalde. We kijken nu zo bij haar de tuin in. Tsja, dat vind ik dan toch echt eigen schuld hoor, en coniferen? NO WAY! stel je voor dat ze in haar kant van de tuin groeien........
En die jongste kat van ons, ok dat ze die wegjaagt, tis ook een klein ettertje, maar die ouwe van ons, je hoeft alleen maar in je handen te klappen of maar te laten zien dat je er bent en ze rent doodsbang weg, daar hoef je geen tuinslang op te zetten, en ik kan dr al helemaal kwaad om worden omdat ze ook WEET dat de ouwe van ons zich niet goed uit de voeten kan maken omdat ze een pootje mist.....

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9444
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-04 22:14

Fleury schreef:
Ik vind het ook flauw al die dingen!
Behalve dus dat van de katten. Ik heb afgelopen jaren ook vaak met sproeier of bekertje water klaar gestaan om de poes van de buren te bekogelen als hij bij ons in de tuin kwam! En eerlijk is eerlijk, ik zou dat ook bij een 3-potige poes doen hoor.


ja ok, een bekertje water! Zij zet een harde straal water uit de slang op de katten! (en ja, ze zet hem op de hardste stand)

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Xyris

Berichten: 9444
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-04 16:43

irish_lady schreef:
Helemaal mee eens ThePast03, mijn duiven zitten noodgedwongen in een voliere en kunnen er niet eens uit door die k*tbuurkatten!


Bij ons geldt het niet dat er konijnen, vogels of wat dan ook loslopen, alleen maar "wilde" vogels, die van de gemeente niet eens gevoerd mogen worden omdat ze elkaar (zoals ik al zei) helemaal dood naaien... Maar zij blijft ze voeren, tsja, wie is er dan de dierenbeul :S mijn katten die ze gaan vangen omdat madame ze blijft voeren of madame die ervoor zorgt dat ze elkaar helemaal kapot naaien?
Mwah, de keuze is voor mij dan wel gemaakt....

In de winter is het een ander verhaal, maar de katten zitten dan 20 van de 24 uur binnen op een dag.

(Ik ga niet in de aanval hoor, ik leg alleen uit hoe de situatie hier is, als mijn katten, ook de driepoot, steeds een konijn ofzo probeert te vangen, tsja, zet er dan maar de slang op, dan zijn ze het snel afgeleerd, maar deze situatie is anders.....)

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie