Vraagje over Pinnacle

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Vraagje over Pinnacle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-04 17:41

Ik weet niet of er hier meer Pinnacle gebruikers zijn, maar ik vroeg me iets af. Het probleem is dat mijn harde schijf vol is geraakt door de captured video's die ik nodig heb voor iets wat ik aan het monteren ben (de beelden zijn in totaal 2 uur, en ik maak er iets van 25 minuten van). Ik was bijna klaar maar nu is dus mijn harde schijf vol, alles wat ik kon weggooien is al weg.

Maar nu zie ik in de map 'captured video' alle avi bestanden staan van de scenes, maar die zelfde scenes ook nog in 'scn' formaat. De avi bestanden maken dat mijn harde schijf vol zit (ze zijn samen 16 gig). Kan ik die nu weggooien of doet mijn gemonteerde video het dan niet meer? Ik weet niet of die scn files ook iets doen. Iemand een idee?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-04 18:02

Nee, want het is nog niet helemaal af. En dat filmpje zal straks inderdaad wel groot worden. Ik ben bang dat ik dan maar wat extra geheugen moet gaan aanschaffen...

Dank je wel!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 15:13

Oke bedankt! Het monteren is inmiddels helemaal gelukt met transitions, titels etc en het is bijna 30 minuten geworden, ik heb heel veel van mijn harde schijf weggegooid. Maar nu nog een vraagje over de muziek. Haha!

Ik krijg de muziek er niet bij. Volgens het programma zijn er 2 opties, of muziek van het programma zelf gebruiken, of van een muziek cd. Nu heb ik een cd gebrand, maar nu snapt hij het nog niet. Iemand een idee?

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-05-04 18:27

Dat had ik inderdaad al bedacht maar is niet gelukt! Maar inmiddels is het met de muziek ook gelukt en is mijn film bijna klaar! Alleen nu nog het probleem van opslaan, want ik geloof dat dat ook nog iets van 3 gig gaat worden op avi formaat...

Met Premiere heb ik altijd gewerkt, maar ik kreeg nu mijn video niet te zien in Premiere en dus dacht ik: laat maar, ik ga Pinnacle proberen.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Antonius, Axxy, Cowboy55, fnpetter1990, Googlebot, Marocje, moOby, xxxmh, YandexBot en 119 bezoekers