Full speed Rosmalen (auto's)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-04 14:48

Sorane schreef:
Ik hou persoonlijk niet zo van die stickers en dingen op mijn auto. Ik vind het leuker om een auto te hebben waar je niet aan ziet wat er allemaal mee gebeurd is Haha!

Aan mijn auto zie je het niet. Maar het is een verbreede versie, verlaagd (niet altijd even handig met drempels), brede banden, sportvelgjes, geblindeerde ramen. Dat is alles wat je aan de buitenkant ziet.
Alleen het merklogo erop maar verders niets. Onder de kap is veeeeeel meer te zien hihi
Maar het effect bij een stoplicht is af en toe echt hilarisch Tong uitsteken
Gisteren kwam ik bij mijn ouders vandaan, dus ik sta bij het stoplicht, naast mij 2 jonge jochies in een Golfje. En maar gassen en harde muziek eruit. Ik sta er gewoon naast gas niet, radio op redelijk volume en wachten maar.
Stoplicht wordt groen, ik ben weg en sta bij het volgende stoplicht op ze te wachten, toen stonden ze naast me met een heel vertrokken bekkie Haha! Tong uitsteken


haha OK dan!

Ik ben zelf helemaal gek van vanalles dat met auto´s te maken heeft! Ben vaak op circuits te vinden Haha! en kijk vanalles op tv (geen formule 1 meer). die sticker achterop vind ik niet echt mooi, die op je voorruit lijkt me wel stoer! moet je nog maar ff een fotootje van maken als het gelukt is!
Ik heb zelf ook dingen op mn auto geplakt enzo! Jammer genoeg moet ie nu ff naar de garage... koppakking enzo stuk, kan ik zelf niet -> word een duur geintje Huilen

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Boheme, Deeks93, Duran123, Es_ther, jmvdh, kiki1976, Kirrietje, moOby, MyWishMax, s_casper, Sabbientje, secricible, Selente, TheNovelist en 172 bezoekers