Half Eindhoven staat blank!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Half Eindhoven staat blank!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 20:52

Ik was met mijn vader ff bliksem aan het kijken, vind ik echt mooi om te zien. Zitten we beneden, komt mijn moeder ineens paniekerig thuis (was iemand wegbrengen) Wij schrikken ons rot. Zegt ze; half Eindhovend staat blank en ik kon er niet doorheen en dit en dat. Wij moesten eigenlijk een beetje lachen omdat je daarom toch niet gaat panieken Tong uitsteken

Toen we uitgelachen waren zei ik tegen mijn vader; ik wil kijken! Kom we gaan ff Eindhoven door. Mijn vader vond het best dus wij in de auto gestapt.

Nou, best veel wegen staan helemaal blank. Best vet om te zien. Ik zat in de auto zo van; vet gaaf! Haha! Mijn vader vond het ook leuk, wij houden wel van een beetje avontuur Tong uitsteken

Wij rijden terug, zegt mijn vader; zullen we fietsers nat maken? Tong uitsteken Ik zo jaa Haha! Nou, niet echt gelukt maar op geen gegeven moment kwamen we bij een bocht. Er was een suuuuper grote 'plas' en ik dacht dat er bij die stoep 2 scooters stonden. Dus ik zo; rijden rijden rijden! En mijn vader wilde rijden, ziet ie ineens dat het 2 mensen in van die invalide karretjes zijn. Mijn vader dus snel uitwijken, waren we nog net op tijd Tong uitsteken

Wij rijden verder, komt er weer een best grote plas. Er reden fietsers maar die konden we niet raken. Bleek dat we wel iemand die zijn hond uit aan het laten was hebben geraakt met water *LOL*
Misschien niet echt leuk voor diegene maar voor ons was het best wel grappig *LOL*

Staat het bij jullie ook blank?

(Het kan nu goed zijn dat ik reacties krijg van; ja dat doe je toch niet! maar komop; als jij de mogelijk had om iemand zo ff lekker nat te maken zou je die ook nemen Knipoog)

    Dance to express, not to impress.


Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 20:56

Hier regende het suuuuuper hard, echt niet normaal Scheve mond
En suuuuper veel bliksem en donder, dat was echt mooi

Ik ben volgens mij echt zo`n avonturistje Tong uitsteken

    Dance to express, not to impress.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 21:07

Hier is het weer flink aan het bliksemen. En het is nou al flink donker dus dat is mooi Haha!

Mijn vader en ik zitten nog steeds te lachen om die mensen die wij ff nat hebben gemaakt Tong uitsteken

    Dance to express, not to impress.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 21:10

faye schreef:
Sorry, maar ik vind jouw vader echt een sukkel als hij jou dit voorbeeld geeft! Lachen


Hij hoeft mij echt niet een voorbeeld te geven. Mijn vader en ik samen zijn zo gek als een klink. Dit heeft niks met voorbeeld geven te maken. Dit is gewoon lol hebben Haha!

    Dance to express, not to impress.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 21:14

faye schreef:
Ja enorme lol. Totdat jij degene bent die daar loopt, dan is die automobilist een aso


Ja dat is ook.
Maar komop, als jij in de auto zat en je had die kans dan zou je hem ook nemen. Je zou er in ieder geval aan denken. Af en toe lol hebben is geen schande hoor. Ik heb geen zin om altijd het heilige boontje uit te hangen.

Ik ben trouwens wel een keer op die manier nat gemaakt door een auto, maar ik ging toen bewust bij een grote plas staan. Ik vond het toen ook wel lache Lachen

    Dance to express, not to impress.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 21:35

Eej dat stuk ken ik!

Dat is bij een hele diepe tunnel, die staat ook helemaal blank. Ik zou er nu nog heen rijden en kijken als ik het kon Tong uitsteken

    Dance to express, not to impress.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 21:45

Pff, toen we er net reden was het niet zo heel erg. Maja, toen begon het weer super hard te regenen en het zou nu dus wel weer erg zijn. Ik zou dat echt willen zien, ik ben gewoon een klein sensatiefreakje Tong uitsteken

    Dance to express, not to impress.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 21:48

Als ik een auto zou hebben zou ik gaan. Ik ga niet op de fiets Tong uitsteken

    Dance to express, not to impress.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 21:58

BartVB"]
[quote="Irritant schreef:
Maar komop, als jij in de auto zat en je had die kans dan zou je hem ook nemen. Je zou er in ieder geval aan denken. Af en toe lol hebben is geen schande hoor. Ik heb geen zin om altijd het heilige boontje uit te hangen.

Lol hebben is idd geen schande, lol hebben ten koste van anderen is een compleet ander verhaal?

Waar woon je eigenlijk ergens in Eindhoven? Wat een aso familie zeg. Kan dit echt enorm slecht hebben.
[/quote]

Achtse barrier.

Tja dat is gewoon eigen mening. En van een beetje water ga je echt niet dood. Zo erg was het nou ook weer niet.

En kijk, dat je het aso vind oke..maar je moet mijn familie geen asofamilie noemen. Het is niet zo dat mijn vader en ik altijd zo zijn hoor.

    Dance to express, not to impress.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 22:05

silvana schreef:
[quote="
[quote]
Wij rijden verder, komt er weer een best grote plas. Er reden fietsers maar die konden we niet raken. Bleek dat we wel iemand die zijn hond uit aan het laten was hebben geraakt met water *LOL*
Misschien niet echt leuk voor diegene maar voor ons was het best wel grappig *LOL*[/qu)
[/quote]
dit is te aso voor woorden


Ik zei dat het later bleek dat we diegene geraakt hadden. We hadden dat zelf niet eens gezien.

    Dance to express, not to impress.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 22:07

Ik denk niet dat iemand met dit weer dure kleren gaan aantrekken. En zeker niet om ff de hond uit te laten.

Ik heb er zelf ook een keer gestaan, ik vond het zelf toen best grappig. Maja, dat zal dan wel weer aan mij liggen.

Ik zei al dat ik dit soort reacties zou krijgen maar dit is gewoon mijn mening. Ik snap dat sommige het aso vinden. Maar dit is een one-time iets. Het is niet dat wij bij elke regenbui zoiets doen ofzo.

    Dance to express, not to impress.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 22:09

Karin schreef:
Maar het was wel jullie bedoeling om mensen nat te spatten.

Kinderachtig zeg, zeker van je vader. Die hoort als ouder het goede voorbeeld te geven.


Wij waren toen ook inderdaad in een kinderachtige bij. Het blijft ook maar bij 1 keer hoor. Zoiets wordt zo vaak gedaan. Tja en aangezien iedereen al super nat was van de harde regen, maken die paar druppels ook niet veel meer uit.

Ik weet dat het niet echt netjes is.

    Dance to express, not to impress.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 22:11

silvana schreef:
ik lees toch echt iets anders en ouders die zo hun kind op voeden
diep treurig Huilen


Denk je echt dat mijn vader mij zo op voed? Echt niet
Ik heb heus wel manier hoor. Ik weet heus wel wat wel en niet mag. Maar we waren gewoon in een lollige bui.

    Dance to express, not to impress.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 23:25

scooby"]
[quote="Sundancer schreef:
Wel kansloos eigelijk...fietsers met water bestoken...

als het regent wordt je toch wel nat, als je door een plas rijd krijg je sowieso de volle laag of diegee ind e auto daar nou lol om heeft of niet.

Ik denk dat jullie mensen vrij weinig kunenn hebben en laaiend worden als ze zelf iets aangedaan worden, nou welkom in nederland en als je druk gaat maken om wat andere leuk vinden moet ik zeggen dat jij ook erg kansloos in het leven staat, zul je wel witheet op elke hoek staan wegens de asociaalheid van de medemens.

Je kan zeggen wat je wil irrtant zal het leuk blijven vinden.
[/quote]

Nou het is niet zo dat ik me helemaal dood zat te lachen in de auto ofzo. We hadden gewoon zonder dat we het wisten iemand geraakt en dat vond ik toen wel grappig.
En nou niet denken dat dit mijn soort humor is want dat is het dus echt niet. Alleen omdat zoiets 1 keer gebeurd...

Maar ik heb nu genoeg van zulke reacties gehad, ik weet dat het niet netjes is, maar voor 1 keer vond ik het leuk.
En aangezien ik het zelf ook mee heb gemaakt..

    Dance to express, not to impress.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 23:32

Pervinco"]
[quote="Irritant"] We hadden gewoon zonder dat we het wisten iemand geraakt en dat vond ik toen wel grappig.
[/quote]

Mag ik je even corrigeren? Jullie hadden zonder dat jullie het wisten de verkeerde geraakt...

[quote="Irritant schreef:
Wij rijden terug, zegt mijn vader; zullen we fietsers nat maken? Tong uitsteken Ik zo jaa Haha! Nou, niet echt gelukt maar op geen gegeven moment kwamen we bij een bocht. Er was een suuuuper grote 'plas' en ik dacht dat er bij die stoep 2 scooters stonden. Dus ik zo; rijden rijden rijden! En mijn vader wilde rijden, ziet ie ineens dat het 2 mensen in van die invalide karretjes zijn. Mijn vader dus snel uitwijken, waren we nog net op tijd Tong uitsteken

Wij rijden verder, komt er weer een best grote plas. Er reden fietsers maar die konden we niet raken. Bleek dat we wel iemand die zijn hond uit aan het laten was hebben geraakt met water *LOL*
Misschien niet echt leuk voor diegene maar voor ons was het best wel grappig *LOL*
[/quote]

    Dance to express, not to impress.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 23:44

Ja een paar fietsers die we tegen kwamen..

Ik heb het zelf ook meegemaakt dus het is niet zo dat ik zelf niet zou willen dat het mij overkwam. Het is een one-time iets. Dit is niet mijn humor ofzo maar dit kwam gewoon ff zo uit. So be it.

Ik snap zelf ook wel dat diegene dat niet bepaald leuk zou hebben gevonden. Ik weet zelf ook dat het niet netjes is.

    Dance to express, not to impress.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-04 11:41

Er stonden vandaag foto`s in de krant van die overstromingen. Sommige plekken waar écht erg Scheve mond
Ik vind het toch wel interessant om een keer mee te maken. Dit heb ik nog nooit in mijn hele leven meegemaakt.

En 3x raden, hier schijnt nou weer lekker het zonnetje Scheve mond Tong uitsteken

Het Eurocinema blijkt ook ontruimd te zijn omdat er gevaar was van instorten.

    Dance to express, not to impress.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-04 11:55

Dioxide schreef:
Die bliksemvuurbollen zijn echt mooi (en eng) om te zien hoor! Jammer dat onze camera niet zo mooie foto's maakt...


Jammer dat ik die niet gezien heb. Ik had die echt willen zien, lijkt me echt mooi.

    Dance to express, not to impress.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-04 14:49

Ja mijn moeder ging gister ff mijn tante naar huis brengen. Normaal gesproken doet ze er een kwartiertje/20minuten over om heen te gaan en nou gewoon 50 minuten. Op sommige plekken was het echt erg.

    Dance to express, not to impress.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-04 15:11

Oei dat is niet zo mooi Scheve mond

Ik denk ook dat het boven Eindhoven is blijven hangen, hier was echt de grote overstroming Scheve mond

    Dance to express, not to impress.

Irritant

Berichten: 7623
Geregistreerd: 11-07-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-05-04 16:11

Hahaha, ja precies, niet dus *LOL*

    Dance to express, not to impress.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, corinec, djinnie, Facebook, Hanneke_68, Hollyleaves, juval, lovemyhorse1, meintje, moOby, MyWishMax, perdjes, plutolover, Poety, purny, sasja0705, Tink89 en 165 bezoekers