zere knie, iemand enig idee?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
duikpaardje

Berichten: 1473
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 14:10

hooi,

je klachten komen mij ontzettend bekend voor.
ik heb nl. precies hetzelfde. hoor je je knie ook kraken als je buigt en strekt ?
op de sportschool loopt een fysioot, die heeft het bekeken en die konstateerde overbelasting van het kraakbeen van de knieschijf, komt veel voor bij jonge vrouwen in de groei (ik ben 36 Verward ) en je hebt er vooral last van bij kniebelasting in een hoek dus : fietsen, traplopen, lichtrijden enzovoort.
op advies heb ik een paar weken totaal geen kniebelasting gedaan en wat spierverstevigende oefeningen in de sportschool.
helaas werd het er niet beter op en afgelopen maandag ben ik bij de huisarts geweest voor een verwijsbrief voor behandeling van de fysioot.
als je er te lang mee blijft belasten kan je nog veel meer problemen krijgen .
kijk eens op deze website :
www.avzaanland.nl/medisch/kraakbeenknieschijf
ik hoop je wat verder te hebben geholpen met mijn berichtje, laat je nog wele ven weten hoe het verder gaat ?
groetjes van marijke

Tommy Magnum 22-5-1992 / 18-4-2019 forever in our ♡
Dexter18-4-2007
Fjord, het meest veelzijdige stukje vlees !



duikpaardje

Berichten: 1473
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 14:48

de ha zei precies hetzelfde als de fysioot en bevestigde ook dat het nu flink geiriteerd is maar dat er verder niets beschadigd is en met goede begeleiding van de fysioot moet het weer helemaal goed gaan komen.

de spieren rondom je knie moeten dan beter getraind worden om de klappen van je knie mee en beter op te kunnen vangen.

Tommy Magnum 22-5-1992 / 18-4-2019 forever in our ♡
Dexter18-4-2007
Fjord, het meest veelzijdige stukje vlees !

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _San87_, afkepieteke, Ashleytjuhh, bonnielau, DeGelukkige4, Deniseee96, ellen05, eshz, GrapeshotBot, IASCrawler, JitskeJeldau, Ladypronk, liedje89, Lipstick, Macen1995, MagicBullet, Malle_meid, MayoNeighs, MightyMike, moralian, mvdende, noomie1, oblix, Paisy, pjer, RoronaZorro, Rose94, Sas_Mon, Swift, xChoco, xPabloBokt, xRaisin, YandexBot en 161 bezoekers