Hoe kan je zo een plaatje bij je naam zetten ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nishrinakn

Berichten: 273
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-01 10:24

ik weet niet hoe ik zo een plaatje bij mijn naam kan zetten ?.!
wie kan mij hier verder mee helpen ? doej
groetjes mireille Kusje Kusje Kusje Kusje

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 11:58

Een usericon heet zo'n plaatje onder je naam. Het is een plaatje van 60x60, je kan helemaal zelf bepalen hoe ie er uit ziet.

In je profiel zie je een vakje dat 'Usericon' heet. Hier kan je de locatie van jou usericon opgeven

De plaatjes worden wel altijd vergroot/verkleind tot precies 60x60, houd daar een beetje rekening mee en zorg dus dat jou icon ook 60x60 is, anders kunnen ze nogal lelijk worden...

Dus zet er als je wilt iets leuks neer, bijvoorbeeld iets als het logo van Maartje, het groninger logo van Kim of dat logo van PJ.

Maar ook een foto van jezelf kan natuurlijk, of je paard of zoiets als die huppelende Nijntje van Mayo

een plaatje op de harde schijf begrijpt de computer niet en dus moet je eerst even het plaatje op de bokt-site neerzetten. dan kan hier
http://www.bokt.nl/forums/upload.php

succes

Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 13:49

Hi, hi, daar was ik nou ook benieuwd naar. Had toevallig een .jpg bestandje van Pooh, dus even geprobeerd. Ik hoop dat het gelukt is.

Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 13:50

Yep, gelukt maar het is een kerstplaatje. Beetje vroeg of errug laat...??? Verward

Ha, ha, ga meteen kijken of ik iets anders kan vinden.

Bedankt voor het vragen nishrinakn (kan me niet voorstellen dat dit je echte naam is *LOL*) en Heike bedankt voor het uitleggen.

Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 13:51

Oeps, Bloos weer niet goed gekeken je heet dus Mireille IRL.

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 15:04

Euhhmmm, volgens mij zie ik Obelix hoor, geen poehbeer Tong uitsteken Lachen

Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 15:15

Hé Roos, bokt gevonden..??? errug verslavend hè. Heb het nu dus niet zo druk op m'n werk Schijnheilig. Krijg eigenlijk het idee dat iedereen al pasen aan het vieren is en ze mij gewoon collectief vergeten zijn met z'n allen... *LOL*.

Obelix klopt, heb effe zitten vogelen. Eerst geprobeerd met dat Pooh plaatje, maar dat was dus een kerstplaatje (de hele bende Pooh, Tigger, Eyore, etc. met kerstmutsen voor de kerstboom). Aangezien ik hier het meeste over Minne zit te bomen heb ik dus als usericon iets gekozen wat een beetje met mijn poezenbeesten te maken heeft, vandaar Obelix.... Verward Verward Verward

Hoe gaat het met jouw kattenbeest..???

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 15:34

Hij is schizofreen. Denkt dat ie een hondje, knaagdier en perforator is. Acht maanden oud en van de week betrapt voor de stal met een andere kat. Weet niet wanneer hij dat soort dingen hoort te gaan doen maar volgens mij is hij er vroeg bij. Dus waarschijnlijk lopen er met een week of wat allemaal kleine bobootje met een M op de kop rond. Lachen

Marijke

Berichten: 516
Geregistreerd: 16-02-01
Woonplaats: Bommelerwaard (Gld)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 15:43

Ha, ha leuk zijn ze hè als ze nog klein zijn. Asterix en Idéfix zijn inmiddels al weer vijf jaar en Bas is een jaar of negen (weten we niet precies hij komt uit het asiel). Neemt niet weg dat ze ook compleet maf zijn allemaal. Asterix is de kleinste maar heel toepasselijk ook de dapperste zij voert het commando over stal en schuur en loopt altijd voor Minne en mij uit om de weg "vrij" te maken. Ben af en toe reuzebenauwd want als we naar de bak toe gaan (ongeveer 800 meter bij ons vandaan), dan gaat ze altijd met ons mee en gaat dus voor niets en niemand uit de weg. Niet erg als je alleen rijdt, maar het wordt lastiger als er een stuk of vijf paarden in de bak zijn.

Met acht maanden kunnen ze trouwens al behoorlijke fratsen hebben hoor. Asterix, Obelix en Idéfix komen uit één nestje en alledrie poesjes, maar Obelix lag dus met zeven maanden al midden in de nacht te rollebollen tussen de katers. Gelukkig is er niets van gekomen, maar ik heb de dames op advies van de dierenarts met negen maanden toch maar laten "helpen".

Maar kleine poesjes zijn natuurlijk wel heel lief en vreselijk schattig en ik moet er echt niet bij in de buurt komen, want dan hebben we zo vier of vijf van die mutsen rondlopen.

Astrid(dempsey)
Berichten: 326
Geregistreerd: 10-02-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-01 16:06

lukt me niet ben ook zo handig met computers!!!haha

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 03:10

ff kijken of het lukt......

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 03:11

okay dan.... Bedankt voor de vraag Mirei en bedankt voor het antwoord Heike. Dromen

nishrinakn

Berichten: 273
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-01 10:14

hoe weet ik wat ik moet invullen ,, de locatie ?ik heb het al geupload. ...

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-01 11:41

Er staat in het upload gebeuren een wit kadertje met daarboven "hoe op bokt" dat moet je helemaal kopieren(control C) en plakken.(control V)

dan moet het lukken

nishrinakn

Berichten: 273
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-01 19:50

hoop dat het nu is..
bedankt in ieder geval. heike..
Knipoog
doej groetjes en fijn pasen

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-01 23:59

het is gelukt,

trouwens thks. iedereen een fijne pasen terug.

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 18:19

Heb ik nu ook een plaatje? Scheve mond\