mysterieuze verdwijningen topics

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

mysterieuze verdwijningen topics

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-02 23:56

Kan iemand mij vertellen waarom mijn topics tot 2x toe zonder reden verdwenen zijn? Maar goed daar werd alweer het standpunt bevestigd dat sommige mensen hier niet tegen kritiek kunnen. Wel eens van vrijheid van meningsuiting gehoord? Ok als ik nou enorm liep te schelden oid, maar dat was het niet, het was gewoon een heel redelijk topic!!!!
Het ging hier btw over het vaste-kliekje forum voor mensen die niet weten waar ik het nu over heb.
Hypocriet gedoe hier...

Kinta

Berichten: 2702
Geregistreerd: 19-09-01
Woonplaats: prov. Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 23:57

weet ook niet hoe dat komt, moet je maar ff naar Bart pb-en dan.
het hoeft niet met opzet gebeurd te zijn. Lachen

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

verdwijnen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-02 23:58

Voor de reden kun je toch altijd even een pbtje naar de betreffende moddie sturen? En bovendien soms is het erg goed dat er zomaar een topic verdwijnt want sommige topics raken kant nog wal. Maar daar bedoel ik die van jouw niet mee hoor, kan ze me trouwens niet meer herinneren.
Laatst bijgewerkt door greetje op 06-01-02 00:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-02 00:01

Tja als ik eens wist wie het deed, de eerste keer was Bart online, maar de 2e keer niet....

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

verdwijnen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-02 00:19

greetje schreef:
Maar daar bedoel ik die van jouw niet mee hoor, kan ze me trouwens niet meer herinneren.


Nee, dat zou kunnen, ze hebben er bij elkaar ongeveer 8 minuten opgestaan. Ja ja, de boktgestapo is snel...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 00:25

heb ik van de week al veel voor gehad, wen er maar aan Vingers aflikken

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 00:30

Ik denk dat die ene topic is weggehaald omdat je over een topic begon waar een slotje op zat, dat is dus vragen om problemen, die andere heb ik niet gezien!!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-02 00:37

ja, maar het ging om de reden waarom er een slotje opzat. Dat sloeg echt helemaal nergens op. Als de inhoud hun (wie het dat ook heeft verwijderd) niet aanstaat , was btw niet kwetsend oid, wordt ie gewoon zonder pardon verwijderd.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 00:39

Ik denk dat je topic is weggehaald omdat de kans groot was dat het weer precies dezelfde kant op ging als bij het topic wat is gestart door Prisca. Het ging zo off-topic en er waren zoveel fricties tussen mensen vanwege dat onderwerp... Misschien is het gewoon weggehaald om vervuiling van Bokt te voorkomen. Ik denk niet dat het iets persoonlijks is geweest.

Ook ik had ook mijn zegje willen doen in dat topic, maar was te laat omdat er al een slotje op stond. So be it... dan start ik niet weer zo'n topic omdat het slotje er niet voor niets is opgekomen. Laat sommige dingen toch voor wat ze zijn... tel tot tien... etc.

Dit bericht is niet persoonlijk bedoelt, maar gewoon in het algemeen. Er zijn zoveel vragen gesteld over het beleid van bokt terwijl die zo duidelijk staan in de regels.

De reden van het slotje werd (zij het in de vorm van een wanlainer) gegeven: off-topic.

[edit] laatste zin toegevoegd [edit/]

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 00:42

Tja en deze gaat toch echt op slot.
Als je uitleg wilt hebben over het hoe of wat, van je topics,
raad ik je aan even via prive-bericht contact op te nemen met een moderator.

Vergeet er dan niet de URL bij te plaatsen.
Dat is wel zo makkelijk.

Het heeft overigens niks te maken met meningsuiting,
want jouw zgn goede topic, was niks anders dan een reactie op een gesloten topic en daarom was hij verwijdert.
Dat topic had al een verkeerde wending genomen...wat dat betreft
ben ik het Maarten eens.

Dat topic was overigens niet gesloten wegens 'kritiek',
maar vanwege het off-topic gaan.