Wat te doen als je een schaafwond hebt met........

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Wat te doen als je een schaafwond hebt met........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 18:48

Met vuil erin!

Ik ben namelijk vanmiddag met mijn fiets gevallen Bloos ja de 2e keer deze week! Maar nu zit er een nogal grote schaafwond op de binnenkant van mijn hand... het doet echt super zeer... maar er zit best wel veel vuil in van binnen... ik heb het geloof ik wel 10 keer goed gewassen met zeep maar dat helpt ook niet echt!!!

Wat moet ik doen??

Live,LOve,'ndLaugh


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-04 20:12

Bedankt voor de reacties!
Ik zal zo wel even gaan weken in bad of zo iets! En als het niets geholpen heeft ga ik even met de soda aan de gang Lachen

Live,LOve,'ndLaugh


Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 09:18

Jennygirl schreef:
... en vanaf heden voorzichtig fietsen.


*LOL* Haha!
hahaha ja zal ik zeker doen! Ik kwam gister dus thuis en me moeder zegt zo van: "je bent toch geen kind van 6 meer!!??" Bloos

Heb gisteren een uurtje geweekt in bad en er is echt al super veel vuil uit heb ik het idee! zometeen nog maar een uurtje Lachen

Live,LOve,'ndLaugh

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-04-04 16:46

Heb gisteren en vandaag nog even lekker geweekt, als het om jodium gaat ben ik dus echt een schijterd! Maar het ziet er weer helemaal schoon uit van binnen! Lachen

Live,LOve,'ndLaugh


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, anne7, Briiet, Celebi, Donderwolk55, DWitzel, Eleeke, Elitedeux, Eretria, eva92, fnpetter1990, GrapeshotBot, Hanneke137, IASCrawler, Keizerinnnn, KikiCelinevs, Kirrietje, laura22, Mars, Mrskiwi, Pantykous, Poldermenner, PowerPoef, Room_Soesje, scappa, senna21, Tink89, Tomboy0, xJurdyWonanx en 75 bezoekers